برگزیدگان جشنواره “وفا” تجلیل شدند.

برگزیدگان جشنواره «وفا» تجلیل شدند


در مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری وفا که همزمان با سالروز ولادت حضرت عباس (ع) در اردبیل برگزار شد، اساتید و فیلمسازان دفتر انجمن سینمای جوان قم در رشته های اثر سینمایی و فیلمنامه رتبه برتری کسب کردند. برترین اثر سینمایی های جشنواره به اثر سینمایی‌های صراحی، بی بی ساخته، و نفس مادر از کارگردانان دانش آموختگان انجمن سینمای جوان دفتر قم انتخاب شد. همچنین در بخش اثر سینمایی مستند، اثر سینمایی “من شهید حسین عباسی عاشق موج هستم” جایزه نخست را کسب کرد و در بخش فیلمنامه، فیلمنامه “انتظار” برترین فیلمنامه انتخاب شد. انجمن سینمای جوان قم این موفقیت را به فیلمسازان و هنرمندان استان تبریک گفت.

به گزارش دیجیاتور، همزمان با سالروز ولادت حضرت عباس (ع) مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری وفا برگزار و برگزیدگان این جشنواره در شهر اردبیل اعلام شدند.

در این میان اساتید و فیلمسازان دفتر انجمن سینمای جوان قم در رشته های اثر سینمایی و فیلمنامه حائز کسب رتبه های برتر شدند.

بهترین اثر سینمایی جشنواره در بخش اثر سینمایی کوتاه به سعید نجاتی برای اثر سینمایی صراحی و اثر سینمایی دوم مشترکا به بی بی ساخته سعید نجاتی و یک اثر دیگر و اثر سینمایی سوم به نفس مادر به کارگردانی سید سجاد موسوی از دانش آموختگان انجمن سینمای جوان دفتر قم رسید.

همچنین در بخش اثر سینمایی مستند جایزه نخست این بخش به خانم مهدیه غلامحسینی (از اساتید دفتر قم) و احمد فیضی برای اثر سینمایی من شهید حسین عباسی عاشق موج هستم رسید. تهیه کنندگی این اثر سینمایی را خانم فهیمه کرمی از هنرجویان انجمن سینمای جوان قم بر عهده داشت.

در بخش فیلمنامه نیز خانم مهتاب ابراهیمی از دانش آموختگان انجمن سینمای جوان قم حائز رتبه بهترین فیلمنامه برای فیلمنامه انتظار گردید.

انجمن سینمای جوان قم این موفقیت را به فیلمسازان و هنرمندان استان تبریک میگوید.


مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری وفا برگزار و برگزیدگان این جشنواره در شهر اردبیل اعلام شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *