برنده جایزه اسکار امسال با “مهرومهر” آمده است.

برنده اسکار امسال با «انواع مهربانی» می‌آید


اثر سینمایی «انواع مهربانی»، که به کارگردانی یورگوس لانتیموس و با بازی اما استون ساخته شده است، در تابستان به سینماها می‌رسد. این اثر سینمایی، پنجمین همکاری بین استون و لانتیموس است و در آن بازیگرانی همچون ویلم دفو، مارگارت کوالی، جو آلوین، جسی پلمونز و دیگران نقش‌آفرینی می‌کنند. اثر سینمایی‌نامه این اثر توسط لانتیموس و افتیمیس فیلیپو نوشته شده و تاریک بودن تریلر و کمدی‌های پوچ‌گرایانه این دو نویسنده را به یاد می‌آورد. از جمله اثر سینمایی‌های پیشین استون و لانتیموس می‌توان به «بیچاره‌ها» و «سوگلی» اشاره کرد که همه با هم برنده جوایز مختلف شده‌اند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، «انواع مهربانی» نام اثر سینمایی بعدی یورگوس لانتیموس کارگردان است که بار دیگر با بازی اما استون ساخته شده و گفته شده است که تابستان پیش رو راهی سینماها می‌شود.

سرچ لایت، استودیوی مستقلی که اثر سینمایی را توزیع می‌کند، مطالعات تاریخی اکران این اثر سینمایی را ۲۱ ژوئن (یکم تیر) اعلام کرد.

گرچه از روایت خیالی اثر سینمایی اطلاعی در دست نیست اما گفته شده در آن استون با ویلم دفو و مارگارت کوالی از بازیگران «بیچاره‌ها» و همچنین جو آلوین بازیگر «محبوب» دوباره جلوی دوربین رفته است. جسی پلمونز، هونگ چاو، هانتر شفر و مامودو آتی دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.

لانتیموس اثر سینمایی‌نامه «انواع مهربانی» را با همکاری افتیمیس فیلیپو نوشته است. این دو پیش از این تریلرهای تاریک و کمدی‌های پوچ‌گرایانه «خرچنگ»، «کشتن گوزن مقدس» و «دندان سگ» را نوشته بودند.

«انواع مهربانی» پنجمین همکاری بین استون و لانتیموس است و جدیدترین اثر سینمایی‌شان «بیچاره‌ها»، یک کمدی فانتزی به سبک فرانکشتاین، دومین اسکار بهترین بازیگر زن را برای استون به ارمغان آورد. «بیچاره‌ها» در مجموع برنده ۴ جایزه اسکار از جمله ساخت و ساز و طراحی صحنه و لباس شد. در این اثر سینمایی استون در نقش زنی بازی کرده که خودکشی می‌کند و با مغز نوزاد متولد نشده‌اش به زندگی بازگردانده می‌شود. «بیچاره‌ها» اکنون در حال اکران در سینماهای جهان است و تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرده است.

استون و لانتیموس همچنین در دیگر اثر سینمایی برنده اسکار یعنی «سوگلی» در سال ۲۰۱۸ و نیز اثر سینمایی کوتاه صامت «بلیت» با هم همکاری کردند. ششمین اثر سینمایی مشترک آنها، بازسازی یک کمدی فانتزی از کره جنوبی با عنوان «نجات سیاره سبز» است.


اثر سینمایی «انواع مهربانی» با بازی اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی تابستان امسال راهی سینماها می‌شود. این اثر سینمایی در مطالعات تاریخی ۲۱ ژوئن اکران خواهد شد و از روایت خیالی آن اطلاعاتی در دست نیست. اما بازیگرانی مثل جو آلوین، جسی پلمونز، هونگ چاو، هانتر شفر و مامودو آتی نقش آفرینی انجام داده‌اند. این اثر سینمایی نوشته‌ی یورگوس لانتیموس و افتیمیس فیلیپو است و پنجمین همکاری بین استون و لانتیموس محسوب می‌شود. این دو قبلاً تریلرهای تاریک و کمدی‌های پوچ‌گرایانه نظیر «خرچنگ» و «دندان سگ» را نوشته‌اند. اثر سینمایی قبلی آنها، «بیچاره‌ها»، که یک کمدی فانتزی بود، جایزه بهترین بازیگر زن اسکار را از آن خود کرد. اکنون «بیچاره‌ها» در سینماهای جهان اکران می‌شود و در کل فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *