برنامه‌های دهه فجر با هدف جلب مشارکت حداکثری در “دشتی” برگزار می‌شوند.

برنامه‌های دهه فجر در «دشتی» با هدف جلب مشارکت حداکثری برگزار شود


در نشست ستاد دهه فجر شهرستان دشتی، علی بحرانی به اهمیت دهه فجر و برنامه‌های آن در سال جاری اشاره کرد. او اعلام کرد که در این دهه شش کمیته عمرانی، پشتیبانی، فرهنگی، بانوان، امنیت، و اطلاع رسانی تشکیل شده است. بحرانی قاسم بازیاری را به عنوان دبیر ستاد دهه فجر معرفی کرده و تاکید کرده است که باید اهمیت وقایع تحول اساسی بهمن و دهه فجر به صورت ویژه در بین جوانان مورد تبیین قرار گیرد. به علاوه، او برنامه‌های دهه فجر را با هدف جلب مشارکت حداکثری و نشاط و شادابی مردم و بیانگر خدمات نظام و حکومت توصیف کرد. بحرانی از مدیران خواسته است که برنامه‌ها به شکلی باشند که مشارکت حداکثری در رأی‌گیری را جلب کنند و به انتظار دهیاران و شهرداران برای آذین بندی شهر و روستا اشاره کرد. نیز، او تاکید کرد که برنامه‌های فرهنگی باید حول محور مساجد باشند و در هر مسجد برنامه ای برگزار شود. بحرانی از مدیران تقاضا کرد که از اقداماتی که نارضایتی می‌آفریند پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، علی بحرانی شنبه شب در نشست ستاد دهه فجر شهرستان دشتی اظهار داشت: در دهه فجر امسال شش کمیته عمرانی، پشتیبانی، فرهنگی، بانوان، امنیت و اطلاع رسانی تشکیل شده است.

وی «قاسم بازیاری» را به عنوان دبیر ستاد دهه فجر معرفی کرد و افزود: یکی از وقایع مهم در مطالعات تاریخی تحول اساسی بهمن ماه و دهه فجر است که باید اهمیت آن به صورت ویژه در بین نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: در اسفند ماه امسال ۲ رأی‌گیری مهم برگزار می‌شود که می‌طلبد برنامه‌های دهه فجر با شکوه هر چه تمام تر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

بحرانی ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر امسال با هدف جلب مشارکت حداکثری، پیام آور نشاط و شادابی و بیانگر خدمات نظام و حکومت باشد.

وی بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر حول رأی‌گیری و ایجاد مشارکت حداکثری برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی باشد.

وی اضافه کرد: مدیران نسبت به انعکاس خدمات نظام و حکومت در جهت امید آفرینی گام بردارند و انتظار داریم دهیاران و شهرداران نسبت به آذین بندی شهر و روستا اقدام کنند.

وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی حول محور مساجد باشد و تلاش شود در هر مسجد یک برنامه برگزار شود.

بحرانی با بیان اینکه حضور مدیران در برنامه‌ها پررنگ باشد، گفت: مدیران از اقداماتی که منجر به ایجاد نارضایتی می‌شود جدا پرهیز کنند.


برنامه‌های دهه فجر امسال شامل شش کمیته عمرانی، پشتیبانی، فرهنگی، بانوان، امنیت و اطلاع رسانی است. یکی از وقایع مهم در مطالعات تاریخی تحول اساسی بهمن ماه و دهه فجر است که باید اهمیت آن به صورت ویژه در بین نسل جوان تبیین شود. در اسفند ماه امسال ۲ رأی‌گیری مهم برگزار می‌شود و برنامه‌های دهه فجر با هدف جلب مشارکت حداکثری و پیام آور نشاط و شادابی و بیانگر خدمات نظام و حکومت برگزار خواهد شد. هدف از برنامه‌های دهه فجر این است که به ایجاد مشارکت حداکثری در رأی‌گیری و حضور پرشور مردم در صندوق‌های رأی بپردازد. مدیران نسبت به انعکاس خدمات نظام و حکومت و ایجاد امید آفرینی کار کنند و دهیاران و شهرداران نسبت به آذین بندی شهر و روستا اقدام کنند. برنامه‌های فرهنگی نیز حول محور مساجد برگزار شده و در هر مسجد یک برنامه برگزار می‌شود. مدیران نباید از اقداماتی که منجر به ایجاد نارضایتی می‌شود، پرهیز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *