بدترین رکورد منچستر در ۹۰ سال گذشته: ۱۳ شکست از آغاز فصل

بدترین منچستر ۹۰ سال اخیر/ ۱۳ شکست از ابتدای فصل


در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم منچستر یونایتد با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم وستهام یونایتد شکست خورد و به رتبه هشتم جدول سقوط کرد. این برد برای منچستر یونایتد هشتمین شکست فصلی بود و این تیم در تمام رقابت‌ها تا پیش از رخصتی کریسمس در کل ۱۳ بار تن به شکست داده است. همچنین، منچستر یونایتد در رده هشتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. در حالی که آرسنال و استون ویلا با ۳۹ امتیاز و لیورپول با ۳۸ امتیاز در رده‌های برتر لیگ قرار دارند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس عصر شنبه تیم فوتبال منچستر یونایتد با نتیجه ۲ بر صفر برابر «وستهام یونایتد» شکست خورد و به رتبه هشتم جدول سقوط کرد.

شاگردان «اریک تن هاخ» با احتساب این مسابقه ۴ بازی پیاپی گل نزده اند و هشتمین شکست این فصل خود را در لیگ برتر متحمل شدند. این تیم در فصل جاری در تمام رقابت‌ها از ابتدای فصل تا پیش از رخصتی کریسمس ۱۳ بار تن به شکست داده است که بدترین آمار این تیم از سال ۱۹۳۰ محسوب می‌شود.

منچستریونایتد با ۲۸ امتیاز در رده هشتم لیگ برتر انگلیس قرار دارد. آرسنال و استون ویلا با ۳۹ امتیاز و لیورپول با ۳۸ امتیاز در رده‌های اول تا سوم لیگ نقطه دورافتاده قرار دارند.


منچستر یونایتد در مسابقه بازی خود علیه «وستهام یونایتد» شکست خورد و از رده هشتم جدول سقوط کرد. این تیم در فصل جاری در تمام رقابت‌ها ۱۳ بار شکست خورده است. در حال حاضر، منچستر یونایتد در رده هشتم لیگ برتر انگلیس قرار دارد. رده‌های اول تا سوم لیگ برتر انگلیس به ترتیب به آرسنال و استون ویلا با ۳۹ امتیاز و لیورپول با ۳۸ امتیاز تعلق دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *