بخشی از بدهی سمت فدراسیون رکاب‌زنی 38 هزار یورویی محفوظ شد

بخشی از بدهی ۳۸ هزار یورویی فدراسیون دوچرخه‌سواری پرداخت شد


بدهی 38 هزار یورویی فدراسیون دوچرخه سواری به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ ورزشکاران و بدهی های مربوط به تورهای میلاد دو نور، کرمان، مازندران و انصراف از میزبانی مسابقات تریال قهرمانی آسیا است. این بدهی تا حالا نصف آن پرداخت شده و برای پرداخت بقیه مبلغ، فدراسیون با اتحادیه جهانی به توافق رسیده است. مابقی مبلغ نیز به صورت اقساط در سه قسط دو ماه یک بار پرداخت خواهد شد و اولین قسط به مبلغ 10 هزار یورو قبلاً پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، این بدهی ۳۸ هزار یورویی به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ ورزشکاران، بدهی های مربوط به تورهای میلاد دو نور، کرمان، مازندران و انصراف از میزبانی مسابقات تریال قهرمانی آسیا بوده است.

فدراسیون دوچرخه سواری برای پرداخت این بدهی سنگین با اتحادیه جهانی به توافق رسیده است.

رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار دیجیاتور در مورد نحوه پرداخت این بدهی گفت: این بدهی ۳۸ هزار یورو است که تاکنون نصف آن را پرداخت کرده ایم.

وی افزود: 8 هزار یورو در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان در گلاسکو اسکاتلند به UCI پرداخت شد. مقرر شد مابقی ۳۰ هزار یورو به صورت اقساط در سه قسط دو ماه یک بار پرداخت شود.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به موعد اولین سر رسید قسط این بدهی، گفت: ما اولین قسط این بدهی را به مبلغ ۱۰ هزار یورو به اتحادیه جهانی پرداخت کردیم و باید دو قسط دیگر را هر دو ماه پرداخت کنیم.


بدهی ۳۸ هزار یورویی به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ ورزشکاران، بدهی‌های مربوط به تورهای میلاد دو نور، کرمان، مازندران و انصراف از میزبانی مسابقات تریال قهرمانی آسیا پرداخت شده است. فدراسیون دوچرخه سواری با اتحادیه جهانی به توافق رسیده است و نصف بدهی تاکنون پرداخت شده است. ۸ هزار یورو در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان پرداخت شده و مابقی ۳۰ هزار یورو به صورت اقساط در سه قسط دو ماه یک بار پرداخت خواهد شد. اولین قسط این بدهی به مبلغ ۱۰ هزار یورو پرداخت شده است و دو قسط دیگر هر دو ماه پرداخت خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *