با یک حرکت چوب کبریت در کمتر از ۱۰ ثانیه معادله ۸=۳-۶ را درست کن!

معمای چوب کبریت یکی از انواع بازی‌های فکری است که شامل پازل‌های تصویری، معماهای علم اعداد، معماها و بسیاری موارد دیگر نیز می‌شود. این نوع بازی‌های فکری در دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده و از محبوبیت آنها در رسانه‌های مجازی می‌توان کاملا به این موضوع پی برد. معماهای چوب کبریت در انواع و اقسام مختلفی طرح می‌شوند، و حل آنها نیاز به تسلط بر حل مسائل منطقی دارد. توانستن این نوع معماها را حل کردن، می‌تواند به بهبود و تقویت مهارت‌های حل مسائل منطقی و بهره هوشی کمک کند.

معمای چوب کبریت یکی از انواع بازی‌های فکری است که شامل پازل‌های تصویری، معماهای علم اعداد، معماها و بسیاری موارد دیگر نیز می‌شود. انجام این نوع بازی‌های فکری در دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده و از محبوبیت این نوع بازی‌ها در رسانه‌های مجازی می‌توان کاملا به این موضوع پی برد. 

معماهای چوب کبریت در انواع و اقسام مختلفی طرح می‌شوند. برخی از معماها نیاز به جابجایی یک یا چندین چوب دارن برخی باید چوب کبریت را از معادله حذف کرد و برخی دیگر چند شکلی‌هایی هستند که برای درست شدند نیاز به جابجایی چوب کبریت‌ها دارند.

معمای چوب کبریت ۸=۳-۶

به این معما با دقت نگاه کنید و سعی کنید با حرکت فقط یک چوب کبریت تساوی را برقرار کنید چقدر زمان احتیاج دارید؟ من میگم فقط ۱۰ ثانیه

.

.

.

.

.

.

.

توانستید مشکل این این معما را پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: فقط و فقط با یک حرکت تساوی ۴=۱-۴ رو برقرار کنید!

.

.

.

.

.

.

پاسخ را مشاهده کنید:

حالا که پاسخ را مشاهده کردید راه حل خود را بررسی کنید و ایرادات خود را برطرف کنید! اگر به درستی نتوانستید این معما را حل کنید، ناامید نشوید و با حل کردن مداوم این معماها ذهن خود را تقویت کنید. به تمرین چنین پازل هایی با چوب کبریت ادامه دهید تا مهارت های حل مسئله خود را بهبود ببخشید. 

پازل‌های چوب کبریت اساساً پازل‌هایی هستند که در آنها باید چوب‌های کبریت را که به شکل‌ها یا معادله‌هایی که درخواست می‌شود، مرتب کنید تا معما را حل شود. به طور کلی پازل های چوب کبریت به شکل معادلاتی هستند که نادرست بوده و نیاز به حل دارند.

بیشتر بخوانید: با یک حرکت چوب کبریت معادله ۶=۴+۶ رو درست کن و نشون بده چقدر نابغه‌ای!

حل این پازل‌های چوب کبریتی به همه کسانی که به دنبال بهبود بهره هوشی و مهارت های حل مسئله منطقی ذهنی خود هستند، توصیه می‌شود.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و دیگر کاربران دیجیاتور به اشتراک گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *