با تلاش مغزی و خواندن دو عدد پشت سر هم، عدد گمشده را پیدا کنید تا استعداد هوش برجسته‌ایتان نمایان شود!

ریاضیات یکی از موضوعاتی است که برای بسیاری از افراد ترسناک به نظر می‌رسد. اما اگر خود را فردی باهوش و ذکاوت بیشتری نسبت به دیگران می‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم که این معمای علم اعداد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل نمایید. در این معما، شما باید اعداد را دوتایی بخوانید و عدد گمشده را پیدا کنید. از مهارت‌های علم اعداد خود استفاده کنید و روابط بین اعداد را پیدا کنید. پاسخ این معمای علم اعداد عدد ۶ است و از چپ به راست به عنوان یک سری اعداد که همیشه بر چهار تقسیم می‌شوند، عدد گمشده به دست می‌آید. حل معما‌های علم اعداد می‌تواند به تقویت مهارت‌های منطقی و تفکر کمک کند و لذت بخش باشد.

اگر خود را فردی باهوش و ذکاوت بیشتری نسبت به دیگران می‌دانید پیشنهاد می‌کنیم این معمای علم اعداد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل نمایید. در صورت رسیدن به پاسخ صحیح آن را در انتهای همین مطلب با ما و دیگر کاربران به اشتراک گذارید.

معمای علم اعداد عدد مجهول

در مورد توانایی علم اعداد برای جالب بودن شک دارید؟  این معمای علم اعداد هیجان انگیز به شما ثابت می کند که اشتباه می کنید! در این معمای جالب که نیاز به تفکر منطقی دارد، اعداد را دوتایی بخوانید، و عدد گمشده را پیدا کنید.

معمای علم اعداد عدد مجهول

.

.

.

از مهارت‌های علم اعداد خود استفاده کرده و روابط بین اعداد را پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: معمای علم اعداد | ۹۰ درصد از آدم‌ها نمی‌توانند تساوی‌های سمت چپ را برقرار کنند، شما می‌توانید؟

.

.

.

جای علامت سوال چه عددی قرار می‌گیرد؟

پاسخ معمای علم اعداد عدد مجهول

پاسخ این معمای علم اعداد عدد ۶ است. از چپ به راست به عنوان یک سری اعداد که همیشه بر چهار تقسیم می‌شوند، عدد گمشده به دست می‌آید:

۲۴=۴÷۹

۶=۴÷۲۴

(که به صورت ۰۶ نوشته می‌شود)

۱۲=۴÷۴۸

آیا موفق به حل این معما شدید؟ 

بیشتر بخوانید: معمای فوتوشیکی علم اعداد | این مربع ۵ در ۵ رو با اعداد ۱ تا ۵ پر کن و پاسخ جدول رو کشف کن

چرا ریاضیات ترسناک است؟

سری به خاطرات دوران مدرسه‌تان بزنید، در ذهنتان راهروهایی را خواهید دید که با دوستانتان در آن دویدید و ناظم با اخم به شما خیره می‌شد. خاطرات شیرین بازی با دوستان، زنگ ورزش، نقاشی‌های زنگ آثار خلاقانه، شوخی و خنده کنار منابع آبی‌خوری مدرسه همه و همه جز خاطرات ماندگار ذهن شما خواهندبود. وارد کلاس قدیمی خود شوید و با به خاطر آوردن نمای نیمکت‌ها و صندلی‌ها شما را به بزرگراه نوستالژیک روزهای کودکی پرت شوید. اما ممکن است با یادآوری کلاس علم اعداد، این خاطرات شیرین رنگ ببازند و حس ترس درون معده شما موج بخورد. این ترس می‌تواند خاطره معلم علم اعداد شما باشد که شما را به خاطر اشتباه انجام دادن تکالیف، نگرفتن نمرات خوب در امتحان علم اعداد یا نفهمیدن حتی یک ذره از معادله طولانی نوشته شده روی تخته، سرزنش می‌کند.

چرا علم اعداد با چنین ترسی همراه است؟

خب، این ماهیت بسیار اساسی موضوع است. برخلاف نوشتار خلاقانه، ریاضیات با روایت خیالی‌های جالبی همراه نیست و با احساساتی که بتوانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم، سروکار ندارد. برخلاف علم، موضوع علم اعداد با کاوش یا درک بهتر دنیای فیزیکی سروکار ندارد. برعکس آثار خلاقانه، علم اعداد نیازی به بیرون کشیدن خلاقیت درونی روی کاغذ ندارد. وقتی علم اعداد همه اینها را ندارد، آیا درک موضوع را سخت‌تر می‌کند؟ خب بله.

علم اعداد با حل مسائل زندگی واقعی و پاسخ به سؤالاتی سروکار دارد که هیچ رشته دیگری نمی‌تواند به آنها پاسخ دهد. علاوه بر این، تقریبا با همه موضوعات به خوبی تداخل دارد. این همان چیزی است که علم اعداد را به یک موضوع خاص تبدیل می‌کند. اعداد ممکن است گاهی پیچیده شوند و هنگامی که این اعداد همراه با الفبای جبری، علائم، نمادهای پیچیده، معادلات بی پایان و قضایا می‌آیند، قاعدتا درک آن دشوار می شود. اما آیا این بدان معناست که ریاضیات یک درس کسل کننده است؟ قطعا نه!

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت دیجیاتور به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *