با استفاده از دو تا چوب کبریت، به حل معادله 7=7/6 بپردازید و با ذهن باهوشت آن را حل کنید

معماهای چوب کبریت، یکی از انواع بازی‌های فکری هستند که با استفاده از چوب‌های کبریت، معادلات یا شکل‌های خاصی ایجاد می‌شود. این بازی‌ها به عنوان یک فعالیت سرگرم‌کننده و مفید شناخته می‌شوند که می‌توانند مهارت‌های حل مسئله و تفکر غیرخطی را تقویت کنند. حل این معماها می‌تواند به شما این امکان را بدهد که ذهن خود را به چالش بکشید و نحوه تفکر خود را گسترش دهید. همچنین می‌توانید با تنظیم محدودیت‌های زمانی، خود را به چالش بکشید و به بهبود مهارت‌های خود در حل مسئله بپردازید.

بازی‌های فکری، معماهایی هستند که با تفکر خلاقانه و غیرخطی قابل حل هستند. حل پازل، فعالیتی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است که می‌تواند ذهن را به چالش بکشد و مهارت‌های حل مسئله را تقویت کند.

معماهای چوب کبریت، نوعی از بازی‌های فکری هستند که در آن از چوب‌های کبریت برای ایجاد شکل‌ها یا معادلات استفاده می‌شود. برای حل این معماها، باید چوب‌های کبریت را به‌گونه‌ای تغییر دهید تا معادله یا شکل مطابق با واقعیت شود.

این بازی فکری پازل چوب کبریت یکی از سخت‌ترین معماهایی بود که با آن مواجه شدیم. اما اگر این معما برای شما آسان است، می‌توانید خود را با قرار دادن محدودیت‌های زمانی به چالش بکشید. ببینید می‌توانید آن را در چند ثانیه حل کنید.

بیشتر بخوانید: کدوم دوتا چوب کبریت باید جابجا شه که معادله ۳۰=۵۰-۹۰ به شکل درستش دربیاد؟

اگر در اولین تلاش شکست خوردید، به تلاش خود ادامه دهید تا موفق شوید. وقتی بالاخره پازل را حل کردید، ثمره تلاش شما شیرین خواهد بود. اما اگر راه حلی پیدا نکردید امیدتان را از دست ندهید. ما راه حل را در انتهای همین مطلب برای شما قرار داده‌ایم.

معمای چوب کبریت ۷=۷/۶

با یک حرکت چوب کبریت تساوی زیر را برقرار کنید.

.

.

.

دقت کنید که فقط یک حرکت دارید!

.

.

.

به تصویر معما خوب دقت کنید و ایراد را پیدا کنید.

.

.

.

.

.

و حالا پاسخ را مشاهده کنید:

اگر نتوانستید این معما را حل کنید سعی کنید با بررسی راه حل ایرادات خود را بررسی کنید و توجه کنید که هرگز ناامید نشوید و با حل کردن مداوم این معماها ذهن خود را تقویت کنید. به تمرین چنین پازل‌هایی با چوب کبریت ادامه دهید تا مهارت های حل مسئله خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: اگه خیلی باهوشی تنها با یک حرکت تساوی ۲=۲×۳+۹ رو برقرار کن!

انواع مختلفی از پازل های چوب کبریت وجود دارد. برخی از آن‌ها نیاز به جابجایی ۱ چوب برای رفع معما دارند، برخی دیگر باید ۲ یا بیشتر چوب را جابجا شده و همچنین مواردی وجود دارند که ممکن است لازم باشد ۱ یا چند چوب کبریت اضافه یا ۱ یا چند چوب کبریت کم شده تا مشکل برطرف شود.

به نظر شما راه حل دیگری برای رسیدن به پاسخ صحیح وجود دارد؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و دیگر کاربران دیجیاتور به اشتراک گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *