پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه در بانک ملی

بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه


بانک ملی ایران در طول ۱۲ ماه گذشته، تسهیلات قرض الحسنه را با مبالغ مختلفی به افراد و بخش‌های مختلف از جامعه اختصاص داده است. این تسهیلات شامل ازدواج جوانان، وام‌های قرض الحسنه به یارانه‌بگیران، ساخت و ساز و اشتغال، رفع احتیاجات ضروری، مسکن و ساختمان، کارکنان سازمان‌ها، جانبازان و خانواده شهدا، بیماری و درمان و تحصیل می‌شود. کل میزان این تسهیلات به ۷۴ هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان می‌رسد و بانک ملی ۲۸۹ هزار و ۲۶۱ میلیارد تومان سپرده قرض الحسنه را دریافت کرده است، که ۲۵ درصد آن به عنوان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، طبق آخرین صورتمالی این بانک در سامانه کدال برای انتهای سال ۱۴۰۱ و در طول ۱۲ ماه سال گذشته، بانک ملی ایران در مجموع توانسته است تسهیلات قرض الحسنه را با عناوین زیر پرداخت کند:

ازدواج جوانان به مبلغ ۵۶ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان، وام قرض الحسنه به یارانه بگیران به مبلغ ۱,۴۱۰ میلیارد تومان، وام قرض الحسنه ساخت و ساز و اشتغال ۱۱ هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان، رفع احتیاجات ضروری ۴ هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان، مسکن و ساختمان ۵۹۴ میلیارد تومان، کارکنان سازمان‌ها ۷۰ میلیارد تومان، جانبازان و خانواده شهدا ۸۳ میلیارد تومان، بیماری و درمان ۲۸ میلیارد تومان، تحصیل ۸۷۴ میلیون تومان.

کل میزان تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی به میزان ۷۴ هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان است، در صورتی که بانک ملی ۲۸۹ هزار و ۲۶۱ میلیارد تومان سپرده قرض الحسنه جذب کرده است. به عبارت دقیق بانک ملی ۲۵ درصد سپرده قرض الحسنه را تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.


تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی به میزان ۷۴ هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *