گوش به زنگ رادیو ایران – برنامه “بازی‌خند” برای مسافرت به گذشته

«بازی‌خند» را در رادیو ایران بشنوید/ برنامه برای رفتن به گذشته


در متن گفته شده که برنامه عیدانه “بازی خند” از رادیو ایران پخش می‌شود و توسط زینب برومند تهیه‌کننده شده است. این برنامه مسابقه‌ای سرگرم‌کننده است که بیشتر به شادی و خنده مخاطبان هدف دارد. اردشیر منظم، مصطفی حسینی و آرش میراحمدی به عنوان اجرا کنندگان این برنامه شرکت دارند. برنامه “بازی خند” با شعار “هم بازی کن هم بخند” از مطالعات تاریخی ۲۹ اسفند تا ۹ فروردین از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی شبکه رادیویی ایران، «بازی خند» عیدانه‌ای است که روزهای سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ از رادیو ایران پخش می‌شود.

زینب برومند تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «بازی‌خند» گفت: از قدیم بازی جزو جدانشدنی مهمانی‌ها و دورهمی‌های ما ایرانی‌ها بوده است. بازی‌هایی که هدف‌شان برد و باخت و جایزه و رقابت نیست. بلکه فقط بهانه‌ای برای شادی و خنده و معاشرت بیشتر خصوصا در ایام نورو هستند. بر همین اساس ما مجموعه‌ای از این بازی‌ها را در «بازی خند» جمع کرده‌ایم.

وی افزود: «بازیخند» مسابقه‌ای مفرح و سرگرم‌کننده بر پایه بازی‌های قدیمی و نوستالژیک است که با فضاسازی دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی گذشته در اعیاد نوروز و با تکیه بر شادبودن و خندیدن با شعار «هم بازی کن هم بخند» پخش می‌شود.

اجرای این مسابقه بر عهده اردشیر منظم هنرمند نامدار است و مصطفی حسینی و آرش میراحمدی هم سرگروه‌ها هستند.

مسابقه شاد «بازیخند» و با شعار «هم بازی کن هم بخند» از سه‌شنبه ۲۹ اسفند تا پنج‌شنبه ۹ فروردین ساعت ۱۶ از رادیو ایران پخش می‌شود.


این متن در مورد برنامه عیدانه “بازی خند” است که در رادیو ایران پخش می‌شود و شامل مسابقه‌هایی است که براساس بازی‌های قدیمی و نوستالژیک برنامه‌ریزی شده‌اند. مسابقه توسط اردشیر منظم هنرمند نامدار اجرا می‌شود و هدف آن ایجاد شادی و سرگرمی برای مخاطبان است. این برنامه به شعار “هم بازی کن هم بخند” از سه‌شنبه ۲۹ اسفند تا پنج‌شنبه ۹ فروردین ساعت ۱۶ از رادیو ایران پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *