تأثیر بارش برف و باران بر محورهای ترانزیت در استان چهارمحال و بختیاری

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری


رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری، غلامعلی نوربخش، اعلام کرد که با توجه به بارش باران و برف، تمامی بزرگراه‌های استان لغزنده است و در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری بارش برف وجود دارد. او توصیه کرد که شهروندان هنگام عبور از این مناطق، زنجیر چرخ را همراه داشته باشند و سرعت و فاصله مطمئنه را رعایت کنند تا از وقوع حوادث جلوگیری شود. همچنین اظهار کرد که خوشبختانه از آغاز بارش‌ها تاکنون هیچ حادثه‌ای رانندگی رخ نداده است.

غلامعلی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور، اظهار کرد: د رحال حاضر با توجه به بارش باران و برف در چهارمحال و بختیاری تمامی بزرگراه‌های استان لغزنده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری افزود: در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری مانند گردنه چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، گردنه بره مرده در مسیر ناغان به کارون ۴، مرغملک به سودجان و مسیر شلمزار به ناغان بارش برف وجود دارد.

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود هنگام عبور از بزرگراه‌های چهارمحال و بختیاری به ویژه مناطقی که شاهد بارش برف هستیم زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا درصورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

نوربخش با بیان اینکه خوشبختانه از ابتدای آغاز بارش‌ها تاکنون شاهد وقوع حادثه رانندگی در سطح چهارمحال و بختیاری نبودیم، عنوان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود هنگام عبور از بزرگراه‌های استان سرعت و فاصله مطمئنه را رعایت کرده و سایر مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.


بارش برف و باران در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری باعث لغزندگی بزرگراه‌ها شده است. شهروندان توصیه می‌شود هنگام عبور از این مناطق، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و سرعت و فاصله مطمئنه را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *