هماهنگی حکومت و مجلس: پایه‌ی آینده‌ی قدرت ایران

«ایران قوی» از مسیر همگرایی دولت قوی و مجلس قوی می‌گذرد

0 نظر


وزیر دانش مالی، سید احسان خاندوزی، پس از رای دادن خود در رأی‌گیری، درباره ضرورت همکاری بسیار جدی حکومت و مجلس برای تحقق ایران قوی و مالی قوی صحبت کرد. وی با اشاره به تجربه مجلس یازدهم، بیان کرد که راه بهبودی در حوزه نظارت و اجرای قوانین از طریق همگرایی حکومت و مجلس امکان‌پذیر است. سید احسان خاندوزی در پایان، تاکید کرد که آینده ایران قوی تنها از طریق هماهنگی و همکاری حکومت و مجلس به جلو می‌رود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سید احسان خاندوزی، وزیر دانش مالی پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران درباره رأی‌گیری بیان داشت: تحقق ایران قوی و دانش مالی قوی در کشور ما منوط به همکاری بسیار جدی حکومت و مجلس است.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است اگر حکومت و مجلس به تنهایی بخواهد مسیر ریل‌گذاری ایران قوی را صورت دهد میسر نمی‌شود و نه قوانین هم ساز به هم وضع می‌شود و نه بهبودی در حوزه نظارت انجام می‌گیرد. تجربه مجلس یازدهم هم این موضوع را نشان داد.

خاندوزی در پایان گفت: مسیر آینده ایران قوی از مسیر همگرایی حکومت قوی و مجلس قوی می‌گذرد.


تحقق ایران قوی و دانش مالی قوی در کشور ما همکاری بسیار جدی حکومت و مجلس است. تنهایی بخواهد مسیر ریل‌گذاری ایران قوی را صورت دهد میسر نمی‌شود. قوانین هم ساز به هم وضع نمی‌شود و بهبودی در حوزه نظارت انجام نمی‌گیرد. مسیر آینده ایران قوی از همگرایی حکومت قوی و مجلس قوی می‌گذرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *