ایتالیایی‌ها احترام خود را به ژانگ ییمو ابراز می‌کنند

ایتالیایی‌ها از ژانگ ییمو تجلیل می‌کنند


در دوره بعدی جشنواره اثر سینمایی خاور دور در اودینه ایتالیا ژانگ ییمو، کارگردان چینی، جایزه یک عمر دستاورد را دریافت خواهد کرد. همچنین در این جشنواره ۳ اثر سینمایی از او نمایش داده خواهد شد و اثر سینمایی‌هایی از ۱۱ کشور هم در آن نمایش داده می‌شود. این رویداد شامل ۷۴ اثر سینمایی است که از این میان ۴۷ اثر سینمایی در بخش‌های رقابتی و ۲۸ اثر سینمایی خارج از رقابتی شرکت دارند و از ۲۴ آوریل تا ۲ می برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، ژانگ ییمو، کارگردان کهنه کار چینی، در دوره بعدی جشنواره اثر سینمایی خاور دور در اودینه ایتالیا ۲۰۲۴ جایزه یک عمر دستاورد را دریافت خواهد کرد.

هم زمان با اهدای جایزه ۳ اثر سینمایی از ژانگ در این جشنواره نمایش داده می‌شود که شامل «زیر نور» تریلر سیاسی ۲۰۲۳ در بخش مسابقه و نمایش «برای زندگی» (۱۹۹۴) و «فانوس قرمز را برافراز» (۱۹۹۱) در بخش کلاسیک بازسازی‌ شده‌ است.

فهرست کل جشنواره شامل ۷۴ اثر سینمایی است که از این میان ۴۷ اثر سینمایی در بخش‌های رقابتی و ۲۸ اثر سینمایی خارج از رقابتی شرکت دارند. این رویداد که اثر سینمایی‌هایی از ۱۱ کشور را نمایش می‌دهد با یک اثر سینمایی پرطرفدار چینی با عنوان «یولو» و کمدی اکشن کره‌ای با عنوان «شهروندی از یک نوع» آغاز می‌شود.

از دیگر آثار این دوره می‌توان به «۱۳ بمب» اثر آنگا دویماس ساسونگکو از اندونزی، «انگشت طلا» اثر فلیکس چونگ از هنگ کنگ، درام مطبوعات نگاری تحقیقی «در روز روشن» اثر لارنس کان از هنگ کنگ، «امپراطور اثر سینمایی» نینگ هائو، گلچینی ژاپنی از ۱۰ اثر سینمایی شامل اثر سینمایی جنایی «پسر طلایی» از کانکو شوسوکه و درام آدم ربایی «گمشده» ساخته یوشیدا کیسوکه است.

امسال بیست و ششمین دوره این جشنواره از ۲۴ آوریل تا ۲ می (۵ تا ۱۳ اردیبهشت) برگزار می‌شود.


کارگردان چینی ژانگ ییمو در جشنواره اثر سینمایی خاور دور در اودینه ایتالیا جایزه یک عمر دستاورد را دریافت خواهد کرد. ۳ اثر سینمایی از او در این جشنواره نمایش داده می‌شود. این جشنواره شامل ۷۴ اثر سینمایی است که از این تعداد ۴۷ اثر سینمایی در بخش‌های رقابتی و ۲۸ اثر سینمایی در بخش خارج از رقابتی حضور دارند. این رویداد با اثر سینمایی پرطرفدار چینی “یولو” و کمدی اکشن کره‌ای “شهروندی از یک نوع” آغاز می‌شود. از آثار دیگر این دوره می‌توان به “۱۳ بمب” از اندونزی، “انگشت طلا” از هنگ کنگ، “در روز روشن” از هنگ کنگ، “امپراطور اثر سینمایی” از نینگ هائو، گلچینی ژاپنی از ۱۰ اثر سینمایی و اثر سینمایی‌هایی از کانکو شوسوکه و یوشیدا کیسوکه اشاره کرد. این جشنواره از ۲۴ آوریل تا ۲ می (۵ تا ۱۳ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *