اگر زیاد تلویزیون تماشا کرده باشید، می‌توانید حدس بزنید که این کودک کدام بازیگر ایرانی است؟

دیدن عکس‌های دوران کودکی و قدیمی ما را به سال‌های گذشته برده و یاد و خاطره آن زمان‌های شیرین را برای ما زنده نگه می‌دارد. اما دیدن تصاویر کودکی سلبریتی‌ها و افراد مشهور مزه دیگری دارد. ما در اینجا قصد داریم شما را به چالشی دعوت کنیم و یک بازی قشنگ را انجام دهیم. از روی تصویر کودکی این چهره مشهور حدس بزنید که کیست؟ تقریبا ۸۰ درصد از بینندگان به راحتی می‌توانند که تشخیص بدهند که این تصویر مربوط به کدام بازیگر خوش سیمای کشورمان است. به نظر شما او کیست؟این کودک معصوم مربوط به کودکی کدام بازیگر زن ایرانی است؟ تنها ۱۰ ثانیه فرصت دارید. خود را به چالش بکشید و از همه حواس خود استفاده نمایید.

بله کاملا درست تشخیص دادید این تصویر مربوط به کتایون ریاحی است. عکس نشان می‌دهد کتایون ریاحی در کلاس اول دبستان بوده است. این بازیگر بسیار مشهور است که نقش زلیخا در سریال یوسف فرج الله سلحشور را بازی کرده است. او کارشناس نوشتار خلاقانه و انسان شناسی است و از پدر و مادر شیرازی – گیلانی تبار است. تجربه بازی او در سریال یوسف پیامبر نیز بسیار پرطرفدار بود. به طور کلی، کتایون ریاحی یک هنرپیشه مشهور و موفق در ایران است.

دیدن عکس‌های دوران کودکی و قدیمی ما را به سال‌های گذشته برده و یاد و خاطره آن زمان‌های شیرین را برای ما زنده نگه می‌دارد. اما دیدن تصاویر کودکی سلبریتی‌ها و افراد مشهور مزه دیگری دارد. ما در اینجا قصد داریم شما را به چالشی دعوت کنیم و یک بازی قشنگ را انجام دهیم. از روی تصویر کودکی این چهره مشهور حدس بزنید که کیست؟ تقریبا ۸۰ درصد از بینندگان به راحتی می‌توانند که تشخیص بدهند که این تصویر مربوط به کدام بازیگر خوش سیمای کشورمان است. به نظر شما او کیست؟

حدس عکس کودکی افراد مشهور

این کودک معصوم مربوط به کودکی کدام بازیگر زن ایرانی است؟

.

.

.

.

.

.

تنها ۱۰ ثانیه فرصت دارید. خود را به چالش بکشید و از همه حواس خود استفاده نمایید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ حدس عکس کودکی

بله کاملا درست تشخیص دادید این تصویر مربوط به کتایون ریاحی است. عکس زیر تصویر کامل کتایون ریاحی در کلاس اول دبستان را نشان می‌دهد.

کتایون ریاحی بازیگر بسیار مشهوری است که اوج بازیگریش نقش زلیخا در سریال یوسف فرج الله سلحشور بود. 

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی۱۳۴۰، هنرپیشه هنر هفتم و تلویزیون است. کتایون ریاحی کارشناس نوشتار خلاقانه و انسان شناسی است. پدر و مادر وی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس می‌باشد. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران هنر هفتم در ایران است.

بیشتر بخوانید: چهره ها و افراد مشهور متولد ۱۰ دی

آخرین بازی او در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بود. کتایون ریاحی در خرداد ۱۳۸۸ طی یادداشتی به سایت سیمافیلم، کناره‌گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد.

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند به اسم پوریا می باشد که موسیقیدان و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه هنر صوتی است و اولین آلبوم بی کلام خود را با نام پژواک سکوت به نفع بنیاد نیکوکاری کیش مهر کتایون ساخته است،این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

خانم ریاحی در دومین تجربه خود با «مسعود بهبهانی» ازدواج کرد که وی از سهامداران اصلی شرکت «اویل ورد» آمریکا می باشد و بیشتر در آن ور منابع آبی حضور دارد

این زندگی هم بعد مدتی دوام چندانی نداشت و در نهایت ازهم جدا شدند.

تاسیس بنیاد خیریه «کمک»

ایشان که همواره در انجام فعالیت های بشردوستانه پیش قدم بود توانست ۳ اسفند ۱۳۹۱ طی مراسمی نخستین بنیاد نیکوکاری در نقطه دورافتاده کیش را تاسیس کند

بنیادی که ابتدا «کیش مهر کتایون» نامیده شد و حالا به اختصار بنام بنیاد «کمک» شناخته می شود.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و دیگر کاربران دیجیاتور به اشتراک گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *