دوره اول رقابت دانشجویی پیشرفت اجتماعی برگزار می‌شود.

اولین دوره رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی برگزار می‌شود


در این متن، اعلام شده است که در آینده، یک رقابت دانشجویی برگزار خواهد شد که برنامه‌های نوآورانه دانشجویان را در چهار محور مختلف ارزیابی خواهد کرد.این رقابت جزو رویدادهای جانبی جایزه پیشرفت اجتماعی است و هدف آن شناسایی و ارزیابی طرح های دانشجویان در حل مسائل اجتماعی با استفاده از روش های نوآورانه است. دانشجویان تا مطالعات تاریخی ۱۵ بهمن ماه می توانند طرح های خود را ارسال کنند و برندگان این رقابت علاوه بر جوایز نقدی، حمایت های تخصصی مانند مشاوره و منتورینگ، معرفی به سازمان های مرتبط و شبکه سازی و تسهیلات کم بهره خواهند داشت.

به گزارش دیجیاتور، این رقابت دانشجویی قرار است طرح‌های نواورانه دانشجویان را در سطح ملی و در چهار محور کسب و کار اجتماعی، خدمات اجتماعی، محصول نوآورانه و پیشنهاد سیاستی مورد ارزیابی قرار دهد.

این رقابت رویداد جانبی جایزه پیشرفت اجتماعی (جانا) است که با هدف شناسایی و ارزیابی طرح های دانشجویان با رویکرد حل نواورانه معضلات اجتماعی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

لازم به ذکر است که دانشجویان تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند تا طرح‌های نواورانه خود را از طریق آدرس https://stu.janaprize.ir/ به دبیرخانه رقابت ارسال کنند.

گفتنی است که به برگزیدگان رقابت دانشجویی در هر محور علاوه بر جوایز نقدی، حمایت هایی همچون مشاوره و منتورینگ تخصصی، معرفی به سازمان های مرتبط، شبکه سازی و تسهیلات کم بهره ارائه می‌شود.


در این رقابت دانشجویی، طرح‌های نواورانه دانشجویان در چهار محور کسب و کار اجتماعی، خدمات اجتماعی، محصول نوآورانه و پیشنهاد سیاستی ارزیابی می‌شود. این رقابت جانبی جایزه پیشرفت اجتماعی است و هدف آن شناسایی و ارزیابی طرح‌های دانشجویان با رویکرد حل نواورانه معضلات اجتماعی است. دانشجویان تا ۱۵ بهمن ماه مهلت دارند تا طرح‌های نواورانه خود را ارسال کنند. برگزیدگان این رقابت علاوه بر جوایز نقدی، حمایت‌هایی مانند مشاوره و منتورینگ تخصصی، معرفی به سازمان‌های مرتبط، شبکه سازی و تسهیلات کم بهره خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *