خبرهای شایعه‌سازی را غلبه کرد/ ناپولی قرارداد را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد

اوسیمن به شایعات پایان داد/ تمدید قرارداد با ناپولی تا سال ۲۰۲۶


ویکتور اوسیمن، بازیکن نیجریه‌ای، قرارداد خود با باشگاه ناپولی را تا تابستان ۲۰۲۶ تمدید کرده است. بند فسخ قرارداد او حدود ۱۳۰ میلیون یورو خواهد بود و او در قرارداد جدید حقوق بالایی دریافت خواهد کرد. اوسیمن در سال ۲۰۲۰ از لیل به ناپولی پیوست و از آن زمان تاکنون توانسته عنوان قهرمانی سری آ را کسب کند و به عنوان بهترین گلزن این مسابقات شناخته شود. در تابستان امسال، او مورد تلاش بسیاری از باشگاه‌ها اروپایی برای جذب قرار گرفت، اما توانست در ناپولی بماند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، با اعلام باشگاه ناپولی، «ویکتور اوسیمن» قرارداد خود را با این تیم تا تابستان ۲۰۲۶ تمدید کرد. بند فسخ قرارداد این مهاجم نیجریه‌ای حدود ۱۳۰ میلیون یورو خواهد بود. قرارداد قبلی اوسیمن با این تیم تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار داشت. ویکتور اوسیمن در قرارداد جدید خود با ناپولی افزایش حقوق قابل توجهی داشته و تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیکنان مطالعات تاریخی باشگاه شده است.

این بازیکن نیجریه‌ای در سال ۲۰۲۰ از لیل فرانسه با مبلغ ۷۵ میلیون یورو به ناپولی پیوست. سال گذشته عنوان قهرمانی سری آ را به دست آورد و خود را به عنوان بهترین گلزن این مسابقات معرفی کرد. در تابستان امسال، بسیاری از باشگاه‌ها اروپایی تلاش کردند او را جذب کنند، اما موفق به این کار نشدند.


ویکتور اوسیمن قرارداد خود را با ناپولی تا تابستان ۲۰۲۶ تمدید کرده است. بند فسخ قرارداد این مهاجم حدود ۱۳۰ میلیون یورو خواهد بود. او در قرارداد جدید حقوق قابل توجهی داشته و تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیکنان مطالعات تاریخی ناپولی شده است. او در سال ۲۰۲۰ با مبلغ ۷۵ میلیون یورو به ناپولی پیوست و سال گذشته عنوان قهرمانی سری آ را به دست آورد. به عنوان بهترین گلزن این مسابقات معرفی شد. در تابستان امسال، او توانست تلاش های بسیاری از باشگاه های اروپایی برای جذبش را دور بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *