انیمیشن «آوای ابرها»: روایت خیالی کودکان مظلوم غزه/ کودکانی که هرگز نمی‌میرند

انیمیشن «آوای ابرها» قصه کودکان مظلوم غزه/ کودکانی که نمی‌میرند


انیمیشن «آوای ابرها» محصولی از مرکز اثر سینمایی جوان سوره است که به تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده است و در حال پخش در شبکه های سیما می‌باشد. روایت خیالی این انیمیشن در مورد کودکان فلسطینی است که به جایی بین ابرها مسافرت می‌کنند و روایت دو انفجار از بمب‌های رژیم صهیونیستی بر سر آنها است. این انیمیشن با الهام از ادبیات ردیف‌دار غسان کنفانی ساخته شده و توسط مهدی خماریان، سینا پورجلال، سینا رعیت‌دوست و احسان افشاریان تهیه شده است.


دریافت
219 MB

به گزارش دیجیاتور، انیمیشن «آوای ابرها» محصولی از مرکز اثر سینمایی جوان سوره است که با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده و این روزها از شبکه های سیما در حال پخش است.

در خلاصه روایت خیالی این انیمیشن آمده است: کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آنها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابرها مسافرت می‌کنند …

قصه این انیمیشن روایتی میان ۲ انفجار از بمب‌های ویران‌گر رژیم صهیونیستی بر سر کودکان مظلوم غزه است که با الهام از ادبیات ردیف‌دار غسان کنفانی ساخته شده است.

عوامل انیمیشن عبارتند از مدیر هنری و کارگردان: محمد لطفعلی، نویسنده و تهیه‌کننده: هادی فیروزمندی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، هنر صوتی: امید روشن‌بین، تدوین، انیمیشن و کامپوزیت: سینا پورجلال، مهدی خماریان، طراح گرافیک: سینا رعیت‌دوست، محصول: مرکز اثر سینمایی جوان سوره.


انیمیشن «آوای ابرها» محصولی از مرکز اثر سینمایی جوان سوره است که با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده و این روزها از شبکه های سیما در حال پخش است. روایت خیالی این انیمیشن درباره کودکان فلسطینی است که برای مدت کوتاهی به جایی میان ابرها مسافرت می‌کنند. این انیمیشن روایتی میان ۲ انفجار از بمب‌های ویران‌گر رژیم صهیونیستی بر سر کودکان مظلوم غزه است و با الهام از ادبیات ردیف‌دار غسان کنفانی ساخته شده است. اعضای تیم این انیمیشن شامل محمد لطفعلی به عنوان مدیر هنری و کارگردان، هادی فیروزمندی به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده، احسان افشاریان به عنوان طراحی و ترکیب صدا، امید روشن‌بین به عنوان هنر صوتی، و سینا پورجلال، مهدی خماریان، و سینا رعیت‌دوست به عنوان طراح گرافیک و کارگردانی انیمیشن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *