فروش خارجی خودروهای قدیمی و آلوده انگلیس به اوکراین

انگلیس خودروهای فرسوده و آلاینده خود را راهی اوکراین می‌کند


سازماندهی شهری لندن اعلام کرده است که رانندگان می‌توانند خودروهای آلاینده خود را به اوکراین ارسال کنند، طبق طرح پیشنهادی سازماندهی شهری از روز ۱۵ مارس. این طرح با هدف کاهش آلاینده‌ها در شهر لندن اجرا می‌شود و قرار است ۲۰ تا ۴۰ هزار خودروی فرسوده از تردد در خیابان‌های شهر محروم شوند. همچنین نهاد خدمات اورژانس لندن نیز ۵۰ دستگاه آمبولانس از رده خارج خود را به اوکراین ارسال خواهد کرد. صادق خان، شهردار لندن، اعلام کرده است که با اجرای این برنامه، خودروهای آلاینده و فرسوده از خیابان‌های شهر لندن خداحافظی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور به نقل از راشاتودی، مقامات شهری لندن اعلام کردند که رانندگان این شهر می‌توانند خودروهای آلاینده خود که استانداردهای تردد در این شهر را ندارند، راهی اوکراین کنند.

بر اساس طرح پیشنهادی سازماندهی شهری لندن که از سوی صادق خان، شهردار این شهر، دنبال می‌شود، از روز ۱۵ مارس مردم این شهر می‌توانند خودروهای آلاینده و فرسوده خود را به اوکراین ارسال کنند.

بر اساس اعلام سازماندهی شهری لندن، قرار است نهاد خدمات اورژانس لندن، ۵۰ دستگاه از آمبولانس‌های از رده خارج خود را در قالب این طرح به اوکراین ارسال کند.

صادق خان گفته که با اجرای این برنامه، خودروهای آلاینده و قدیمی از خیابان‌های شهر لندن خداحافظی خواهند کرد.

پیش بینی می‌شود بر اساس طرحی که از سال ۲۰۱۹ در بخشی از شهر لندن آغاز شد و حالا به همه ۳۲ منطقه این شهر گسترش پیدا کرده و با هدف کاهش آلاینده‌ها در پایتخت انگلیس در دستور کار قرار گرفته است، ۲۰ تا ۴۰ هزار خودروی فرسوده دیگر امکان تردد در خیابان‌های لندن را نداشته باشته باشند.


مقامات شهری لندن اعلام کردند رانندگان می‌توانند خودروهای آلاینده خود را به اوکراین ارسال کنند. طرح پیشنهادی سازماندهی شهری لندن از روز ۱۵ مارس اجرا می‌شود. خدمات اورژانس لندن ۵۰ دستگاه آمبولانس را ارسال می‌کنند. خودروهای آلاینده و فرسوده از خیابان‌های شهر خداحافظی خواهند کرد. طرحی از سال ۲۰۱۹ در بخشی از شهر لندن آغاز شد و به همه مناطق شهر گسترش پیدا کرده است. ۲۰ تا ۴۰ هزار خودروی فرسوده امکان تردد در خیابان‌های لندن را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *