انجام پروازها در فرودگاه امام در حال بارش برف

انجام پروازهای فرودگاه امام با وجود بارش برف


بارش برف در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آغاز شده و تیم عملیات زمستانی در حالت آماده قرار دارند. عملیات پاشی برف در معابر و سطوح پروازی آغاز شده و دمای هوا یک درجه سانتی گراد است. پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه امام (ره) به صورت عادی انجام می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌ها و یا ورود به سایت فرودگاه وضعیت پرواز خود را بررسی کنند.

به گزارش دیجیاتور، بر اساس اعلام ارتباطات سازمانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ساعت ۰۵:۳۳ بامداد ۶ اسفند ۱۴۰۲ بارش برف در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آغاز شده و با توجه به پیش بینی‌های پیش‌بینی آب و هوا تیم عملیات زمستانی در حالت آماده باش قرار گرفته است.

همزمان با آغاز بارش برف، عملیات اوره پاشی در معابر دسترسی، سطوح پروازی و اپرون شهر فرودگاهی توسط تیم‌های عملیات زمستانی این مجموعه آغاز شده و جریان دارد.

هم اکنون دید افقی ۳۰۰۰ متر و دما یک درجه سانتی گراد و پروازهای ورودی و خروجی به صورت عادی در فرودگاه امام (ره) در حال انجام است.

مسافران می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۵۱۰۰۱۱۸ و ۰۹۶۳۳۰ یا مراجعه به سایت www.ikac.ir آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.


بارش برف در شهر فرودگاهی آغاز شده و عملیات زمستانی در حالت آماده قرار گرفته است. عملیات اوره پاشی و تمیز کردن معابر و سطوح پروازی آغاز شده است. دما یک درجه سانتی گراد است و پروازها به صورت عادی انجام می‌شود. مسافران می‌توانند از سایت و شماره‌های تماس برای کنترل وضعیت پرواز خود استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *