واریز اولین وجه برای بهسازی وسایل نقلیه ریلی از مخاطبین منابع هیدروکربن

انجام نخستین واریزی برای نوسازی ناوگان ریلی از محل استجازه نفت


معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که تحقق ماده ۱۲ و عملیاتی شدن استجازه منابع هیدروکربن، انضباط بخشی به فرآیندهای مالی و اصلاح برخی فرایندهای مهم از جمله حذف واگن‌های با شیر بسته یا دارای سیستم ترمز معیوب، زمینه رشد تولیدی ریلی را فراهم کرده است. او همچنین اعلام کرد که نوسازی و بازسازی لکوموتیوهای متوقف طولانی مدت، (ATC) دار کردن همه لکوموتیوها و بازسازی واگن‌های مسافری جزو اولویت‌های مهم در این زمینه هستند. هدف او از این اقدامات، شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی و افزایش کیفیت خدمات ترانزیت ریلی برای تسهیل رضایت مسافران است.

به گزارش دیجیاتور، سید میعاد صالحی، گفت: به ثمر نشستن ماده ۱۲، عملیاتی شدن استجازه منابع هیدروکربن، انضباط بخشی به فرآیندهای مالی، اصلاح برخی فرایندهای مهم از جمله حذف کامل سیر واگن‌های با شیر بسته یا دارای سیستم ترمز معیوب، حرکت به سمت تخصیص بهینه ناوگان به چرخه‌های مختلف مسیر چشمه‌های بار، تصویب جبران زیان مسافری از جمله مواردی است که زمینه رشد پرشتاب تولیدی ریلی را فراهم کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با ارائه برنامه شرکت برای سال جدید، تاکید کرد: نهضت بازسازی لکوموتیوهای متوقف طولانی مدت در سال آینده اجرایی می‌شود و همچنین (ATC) دار کردن همه لکوموتیوها در دستور کار قرار می‌گیرد.

صالحی، اولویت مهم دیگر راه آهن را نوسازی و بازسازی واگن‌های مسافری دانست و افزود: هر سه موضوع در سال ۱۴۰۳ به صورت همزمان پیگیری می‌شود؛ به طوری‌که نوسازی و بازسازی واگن‌های مسافری، بازسازی لکوموتیوهای متوقف و ارتقای ایمنی از طریق ای تی سی مهم‌ترین برنامه معاونت ناوگان در سال ۱۴۰۳ خواهد بود و قاعدتاً همه شرکت‌های تولیدکننده ناوگان باید این موضوع را مدنظر قرار دهند.

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر

وی گفت: شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی نیز در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال آینده نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد.

صالحی خاطرنشان‌کرد: همانطور که شاخص‌های ترانزیت برای ما مهم است، در سال آینده باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت آنها بپردازیم تا مردم که از ترانزیت ریلی خدمات می‌گیرند به نحو احسن تکریم شوند و حس رضایتمندی داشته باشند.


رشد پرشتاب تولیدی ریلی، نوسازی و بازسازی واگن‌های مسافری، شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر، افزایش کمیت واگن‌های مسافری، افزایش کیفیت ترانزیت ریلیunakanد تکریم مردم و ایجاد حس رضایتمندی در ترانزیت ریلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *