انتصاب نماینده ویژه وزیر ارشاد در راه اندازی شهر جهانی صنایع خلاق

انتصاب نماینده ویژه وزیر ارشاد در راه‌اندازی شهر جهانی صنایع خلاق


وزیر میراث و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، با صدور حکمی محمدحسین ایمانی خوشخو را به‌عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم نمودن مقدمات راه‌اندازی شهر جهانی پیشرفت و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق منصوب کرد. طبق محتوای حکم، جزئیات طرح تأسیس این شهر به مدت دو ماه باید ارائه شود و وزارت میراث و ارشاد اسلامی مسئولیت این اقدام را به همکاری با مناطق حفاظت‌شده علوم و فناوری‌های نرم و صنایع منوط کرده است. این مصوبه پیشتر توسط مقام عالی رتبه و رئیس شورای عالی تحول اساسی فرهنگی ابلاغ شده بود.

به گزارش دیجیاتور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمدحسین ایمانی خوشخو را به‌عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم نمودن مقدمات راه‌اندازی شهر جهانی پیشرفت و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق منصوب کرد.

مشروح متن این‌حکم که ۲۶ اسفند صادر شده به این‌ترتیب است:

انتظار می‌رود ظرف دو ماه جزئیات طرح تأسیس شهر جهانی پیشرفت و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق شامل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز، ساختارهای تشکیلاتی، نحوه تأمین منابع مالی، تعیین دستگاه‌های اجرایی همکار و سایر موارد لازم جهت طرح و بررسی در شورای آثار خلاقانه ارائه شود.

مصوبه «راه‌اندازی شهر جهانی پیشرفت و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور» پیش از این، توسط مقام عالی رتبه و رئیس شورای عالی تحول اساسی فرهنگی ابلاغ شده بود و بر اساس آن وزارت میراث و ارشاد اسلامی موظف شده با همکاری مناطق حفاظت‌شده علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی نسبت به تأسیس این شهر جهانی اقدام کند.


وزیر میراث و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، حکم ایمانی را به‌عنوان نماینده ویژه در برنامه‌ریزی شهر جهانی پیشرفت و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق صادر کرد. مصوبه ای که توسط مقام عالی رتبه و رئیس شورای عالی تحول اساسی فرهنگی ابلاغ شده بود، وزارت میراث و ارشاد اسلامی را موظف به همکاری با مناطق حفاظت‌شده علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی برای تأسیس این شهر جهانی نمرکز فرهنگی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *