انتصاب یک مشاور برای امور پخش و اکران در موسسه تصویر شهر

انتصاب مشاور امور پخش و اکران موسسه تصویر شهر


مریم پیرکاری، مدیرعامل موسسه تصویر شهر، مجتبی بهزادیان را به عنوان مشاور امور پخش و اکران این موسسه منصوب کرده است. بهزادیان که دارای کارشناسی ارشد سازماندهی است، تجربه‌های متنوعی در حوزه میراث و آثار خلاقانه داشته و در جایگاه‌های مختلف مدیریتی در مراکز مختلف فرهنگی و هنری فعالیت داشته است. وی اکنون معاون پخش و اکران موسسه بهمن سبز می‌باشد و در دوره‌های مختلف جشنواره اثر سینمایی فجر و جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی‌های کودکان و نوجوانان، عنوان مدیر برگزیده را به دست آورده است.

به گزارش دیجیاتور، مریم پیرکاری مدیرعامل «موسسه تصویر شهر»، طی حکمی مجتبی بهزادیان را به سمت مشاور امور پخش و اکران این موسسه منصوب کرد.

مجتبی بهزادیان که فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد سازماندهی است، در سال‌های فعالیت خود در عرصه میراث و آثار خلاقانه، روابط‌عمومی معاونت سینمایی وزارت ارشاد و میراث اسلامی، کارشناسی امور سینمایی و نمایندگی تام‌الاختیار مدیرعامل مؤسسه هنر هفتم شهر در پردیس سینمایی هویزه مشهد، سازماندهی اجرایی سامانه فروش و اکران سینماهای کشور (سمفا)، سازماندهی امور سینمایی استان تهران حوزه هنری، سازماندهی هنر هفتم میراث را برعهده داشته است. وی در حال حاضر معاون پخش و اکران موسسه بهمن سبز است.

همچنین بهزادیان در دو دوره سی و نهم و چهلم جشنواره اثر سینمایی فجر و سی و سومین و سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی‌های کودکان و نوجوانان، عنوان مدیر برگزیده را کسب کرده است.


مجتبی بهزادیان به سمت مشاور امور پخش و اکران در موسسه تصویر شهر منصوب شد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد سازماندهی است و در حوزه میراث و آثار خلاقانه فعالیت داشته است. بهزادیان در حال حاضر معاون پخش و اکران در موسسه بهمن سبز است و در دو دوره جشنواره اثر سینمایی فجر و دوره جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی‌های کودکان و نوجوانان عنوان مدیر برگزیده را کسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *