انتخاب کردن یکی از ۴۰ زیورآلات زنانه با سنگ اونیکس سیاه به عنوان جواهرات مدرن و شیک

این مقاله در مورد سنگ اونیکس و خواص آن برای زیورآلات است. سنگ اونیکس گونه‌ای از کوارتز ریز کریستالی است که به آن کلسدونی نیز گفته می‌شود. این سنگ به عنوان یک محک محافظتی شناخته شده است و بسیاری از افراد از خواص مثبت آن برای ایجاد اعتماد به نفس و کاهش استرس و تنش استفاده می‌کنند. در این مقاله می‌توانید عکس‌هایی از زیورآلات از جنس اونیکس مانند گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر مشاهده کنید، همچنین در مورد نحوه مراقبت از این زیورآلات نیز توضیحاتی ارائه شده است.

اونیکس گونه‌ای از کوارتز ریز کریستالی است که به آن کلسدونی می‌گویند. نام “کلسدونی” از کالسدون یا کالچدون، بندری باستانی در دریای مرمره در آسیای صغیر گرفته شده‌است. زمانی در آن منطقه مواد زینتی استخراج می‌شد و مرکزی برای بازرگانی سنگ‌های مختلف بود. عقیق در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفت.

هندی‌ها و ایرانیان معتقد بودند که پوشیدن عقیق از چشم بد محافظت می کند و قرار دادن عقیق بر روی شکم زن باردار در حال زایمان باعث کاهش درد زایمان و زایمان زودتر می‌شود. اونیکس کلمه یونانی به معنی “پنجه” یا “ناخن انگشت” است. زیرا این رگه‌ها شبیه رنگ ناخن هستند. 

زیورآلات زنانه از جنس سنگ اونیکس سیاه

گردنبند سنگ اونیکس

بیشتر بخوانید: انگشترهای شیک و مدرن برای انگشت اشاره | نمادی از رهبری و اقتدار را به رخ دیگران بکشید

خواص سنگ اونیکس

سنگ اونیکس نه تنها برای محافظت استفاده می‌شود، بلکه به عنوان دفاع در برابر انرژی‌های منفی که آگاهانه به سمت شما هدایت می‌شوند نیز استفاده می شود. اونیکس به عنوان یک سنگ تولد ساختار و قدرتی را که شما می‌خواهید را فراهم می‌کند. این سنگ می‌تواند به شما کمک کند که ارباب سرنوشت خود باشید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. در مواقع سخت شما پشتیبانی می کند و انرژی شما را در مواقع استرس روحی یا جسمی متمرکز می کند. همچنین به شما توانایی گرفتن تصمیمات عاقلانه را می دهد.

اونیکس همچنین باعث افزایش قدرت، استقامت و کنترل فردی می‌شود. نگرانی، تنش و عصبی بودن را کاهش می‌دهد و گیجی و کابوس را از بین می‌برد. کاربردهای دارویی افسانه‌ای این سنگ شامل درمان بیماری‌های مغز استخوان، مشکلات دندان، پا، خون و استخوان و اختلالات بافت نرم است. همچنین اعتقاد بر این است که سنگ اونیکس به بیماری‌هایی مانند صرع یا گلوکوم کمک می کند و قدرت اصلاح آسیب وارده به سلول‌ها را دارد.

دستبند سنگ اونیکس

بیشتر بخوانید: گردنبندهای طرح کره زمین | این گردنبندهای دو بعدی و سه بعدی برازنده شماست

گوشواره سنگ اونیکس

بیشتر بخوانید: ۲۵ مدل گوشواره ایرکاف زنجیری شیک | این ایرکاف های بخیه‌ای شما را خاص‌تر نشان می‌دهند

انگشتر سنگ اونیکس

بیشتر بخوانید: گوشواره های خاص طرح اوریگامی | همیشه این طلسم های شخصی و نماد قدرت و اصالت را به همراه داشته باشید

مراقبت از جواهرات اونیکس

بهترین راه برای تمیز کردن سنگ اونیکس پاک کردن آن با یک پارچه مرطوب است. استفاده از هر نوع پاک کننده شیمیایی یا آمونیاک توصیه نمی‌شود، زیرا سنگ‌ها ممکن است متخلخل باشند و بنابراین ممکن است مواد شیمیایی، حتی صابون را جذب کنند، که می‌تواند در داخل سنگ جمع شود و باعث تغییر رنگ شود.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت دیجیاتور به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *