انتخاب کالانو و باجت به عنوان پیشرفت برتر ایرانی بانک بازرگانی

انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی


در جشنواره پیشرفت برتر ایرانی که در موسسه آموزش عالی صنعتی شریف برگزار شد، محصولات «کالانو» بانک بازرگانی و «باجت» شرکت سیمرغ بازرگانی به‌عنوان محصولات برتر در حوزه پیشرفت معرفی شدند. در این مراسم، «کالانو» لوح زرین را دریافت کرد و محصول اعتبار خرید بانک بازرگانی که امکان خرید محصولات متنوع از شرکت‌های مختلف را برای مشتریان فراهم کرده است مورد تقدیر قرار گرفت. از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، قریب به ۱۴.۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به مشتریان پرداخت شده است. همچنین، برنامه تلفن همراه «باجت» که سادگی و سهولت ارائه خدمات به مشتریان را تأکید کرده است، با دریافت لوح زرین، خدماتی همچون امکان افتتاح حساب و دریافت کارت، دریافت تسهیلات آنلاین و امکان اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به صورت آنلاین را ارائه می‌دهد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازماندهی روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک بازرگانی، در جریان هشتمین جشنواره پیشرفت برتر ایرانی که با حضور نوآوران برتر ایرانی در موسسه آموزش عالی صنعتی شریف برگزار شد، محصولات «کالانو» بانک بازرگانی و «باجت» شرکت سیمرغ بازرگانی (شرکت زیرمجموعه بانک بازرگانی) به‌عنوان محصولات برتر در حوزه پیشرفت معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور معاونین وزارت صمت، رئیس هیات عامل صندوق پیشرفت و شکوفایی، رییس موسسه آموزش عالی صنعتی شریف و جمعی از فعالان عرصه تکنولوژی و و پیشرفت کشور همراه بود، «کالانو» لوح زرین را دریافت کرد؛ محصول اعتبار خرید بانک بازرگانی که امکان خرید محصولات متنوع از شرکت‌های مختلف را برای مشتریان فراهم کرده است.

در این بازار اعتباری خرید کالای بادوام که با استقبال خوب مشتریان نیز همراه شده است، از ابتدای راه‌اندازی در آذرماه تاکنون قریب به ۱۴.۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به مشتریان اعطا شده است.

همچنین برنامه تلفن همراه «باجت»، دیگر محصول بانک بازرگانی هم که در این مراسم موفق به دریافت لوح زرین شد، با تاکید بر سادگی و سهولت ارائه خدمات به مشتریان و بهبود تجربه کاربر، خدماتی همچون امکان افتتاح حساب و دریافت کارت به‌صورت کاملاً غیرحضوری، دریافت تسهیلات کاملاً آنلاین، امکان اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به صورت آنلاین و دریافت اعتبار کوتاه‌مدت ماهانه BNPL را فراهم کرده است.


محصولات «کالانو» بانک بازرگانی و «باجت» شرکت سیمرغ بازرگانی به‌عنوان محصولات برتر در حوزه پیشرفت معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *