رأی‌گیری: ابزار اصلاح و پیشرفت

انتخابات مهم‌ترین ابزار برای اصلاح و پیشرفت است

0 نظر


در حاشیه جلسه حاضر، معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان مقام عالی رتبه با اشاره به اهمیت رأی‌گیری به عنوان ابزار اصلاح و پیشرفت جامعه، بیان کرد که تمام افراد زیست بوم علم و فناوری و نخبگان کشور با توانشان در رأی‌گیری ایجاد اثرآفرینی و اثربخشی خواهند کرد. او همچنین به تأثیر مثبت رأی‌گیری در قبول و تصویب قوانین مهم نظیر مقررات جهش ساخت و ساز دانش بنیان اشاره کرد و آرزو داشت که مجلس آینده، به عنوان مجلس درخشان و پرانرژی، بتواند ایران را به آینده‌ای روشن‌تر برساند. به طور جالب، او نشان داد که از ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان، ۸۰۰ شرکت فناور، ۲۲۰۰ شرکت نوآور و ۷۰۰۰ شرکت نوپا در کشور حضور دارند و سهم این شرکت‌ها در کیک دانش مالی دانش بنیان قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان رییس جمهور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲) هیأت حکومت در جمع خبرنگاران، گفت: رأی‌گیری مهم‌ترین ابزار یک ملت برای اصلاح و پیشرفت جامعه است و همه اهالی زیست بوم علم و فناوری و نخبگان کشور با همه توان در رأی‌گیری ۱۱ اسفندماه اثرآفرینی و اثربخشی خواهند کرد.

وی افزود: ما تجربه تأثیر رأی‌گیری را بارها دیده‌ایم؛ مقررات جهش ساخت و ساز دانش بنیان که در مجلس تصویب شد که یک دستاورد بزرگ و ماحصل انتخاب درست مردم بود.

معاون علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان رییس جمهور در ادامه بیان کرد: مجلس آینده، مجلس درخشان، پُرانرژی و پُر از توان برای رقم زدن اتفاقات خوب و آینده روشن‌تر برای ایران عزیز باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان ۸۰۰ شرکت فناور، ۲۲۰۰ شرکت نوآور و ۷۰۰۰ شرکت نوپا هستند.

دهقانی فیروزآبادی گفت: سهم شرکت‌های دانش‌بنیان از کیک دانش مالی دانش بنیان مشخص شده است.


رأی‌گیری مهم‌ترین ابزار یک ملت برای اصلاح و پیشرفت جامعه است.دهقانی فیروزآبادی تأثیر رأی‌گیری را بارها دیده‌ایم. مقررات جهش ساخت و ساز دانش بنیان یک دستاورد بزرگ و ماحصل انتخاب درست مردم بود. مجلس آینده، مجلس درخشان، پُرانرژی و پُر از توان برای رقم زدن اتفاقات خوب و آینده روشن‌تر برای ایران عزیز باشد. از ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان ۸۰۰ شرکت فناور، ۲۲۰۰ شرکت نوآور و ۷۰۰۰ شرکت نوپا هستند. سهم شرکت‌های دانش‌بنیان از کیک دانش مالی دانش بنیان مشخص شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *