امیدواریم جشنواره‌های هنری در استان یزد ادامه داشته باشد.

امیدوار به تداوم جشنواره‌های هنری در استان یزد هستیم


در اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره صحنه نمایش کودک که در شهرستان اردکان استان یزد برگزار شد، محمود سالاری از همکاری مسئولان استان و قدردانی از میزبانی شهرستان اردکان تقدیر کرد. وی بیان کرد که ظرفیت‌های خوب برای برگزاری جشنواره‌های هنری در استان یزد وجود دارد و امیدوار است که این رویدادها ادامه داشته باشند. همچنین، مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این مراسم حضور معلولان در جامعه را ضروری دانست و تاکید کرد که باید شرایط لازم برای حضور آن‌ها در همه ارکان فراهم شود و آثار خلاقانه نمایش می‌تواند به این مسیر کمک کند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمود سالاری، صبح یکشنبه در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره صحنه نمایش کودک که به میزبانی شهرستان اردکان در استان یزد برگزار شد، ضمن قدردانی از میزبانان این جشنواره اظهار کرد: مردم و مدیران استان به ویِژه استاندار یزد و فرماندار اردکان همراهی بسیار خوبی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره داشتند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب در استان یزد عنوان کرد: امیدوار به تداوم برگزاری این جشنواره و سایر جشنواره های هنری در استان یزد هستیم.

سالاری با ابلاغ پیام وزیر به دست اندرکاران برگزاری این جشنواره، از همکاری مردم و مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره بین المللی صحنه نمایش کودک در استان یزد تقدیر کرد.

آثار خلاقانه نمایش زمینه حضور معلولان در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم می کند

مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به حضور معلولان استان یزد در بخش فراگیر این جشنواره اظهار کرد: حضور معلولان در صحنه اجتماع ضروری است.

رضا ابهت عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد جمعیت کشور را معلولان تشکیل می دهند که این جمعیت در استان یزد ۳۲ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی تاکید کرد: باید مقدماتی فراهم شود تا معلولان در همه عرصه ها حضور داشته باشند و آثار خلاقانه نمایش می تواند این مسیر را بهتر محقق کند.


محمود سالاری در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره صحنه نمایش کودک، به قدردانی از همکاری مردم و مسئولان برای برگزاری جشنواره اشاره کرد. وی امیدوار به تداوم برگزاری این جشنواره و سایر جشنواره‌های هنری در استان یزد است. مدیر کل بهزیستی استان یزد نیز در این مراسم بیان کرد که حضور معلولان در فعالیت‌های اجتماعی ضروری است و باید مقدماتی برای حضور آن‌ها در همه‌ی عرصه‌ها فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *