افزایش نرخ رشد جمعیت در برخی از شهرهای خوزستان

افزایش نرخ رشد جمعیت در برخی از شهرهای خوزستان


در آغاز عملیات اجرایی و آماده سازی ۵۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری سه هزار قطعه زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در خوزستان، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان اظهار کرد که تلاش می‌کنند تا طبق دستور مقام عالی رتبه، خدمت گذار خوبی برای همه مردم باشند و باور مدیریتی مسئولان برای خانه دار کردن مردم و تحقق چهار میلیون مسکن به سرعت اجرایی شود. وی همچنین اشاره کرد که طرح جوانی جمعیت در خوزستان، با نرخ رشد جمعیت بسیار بالا، می‌تواند الگویی برای سراسر ایران باشد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی و آماده سازی ۵۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری سه هزار قطعه زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در خوزستان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم طبق دستور مقام عالی رتبه، خدمت گذار خوبی برای همه مردم باشیم.

وی با بیان اینکه همه مدیران باید در خدمت مردم باشند و این موضوع در عملکرد وزیر راه و شهرسازی بسیار نمایان است، بیان کرد: باور مدیریتی مسئولان برای خانه دار کردن مردم و تحقق چهار میلیون مسکن به سرعت اجرایی شود.

استاندار خوزستان گفت: باور مدیران برای حل مسکن مردم بسیار مهم است و از این طریق می‌توان مشکلات مردم را برطرف کرد.

وی با اشاره به طرح جوانی جمعیت در خوزستان خبر داد: نرخ رشد جمعیت در برخی از شهرهای استان از میانگین کشوری بسیار بالاتر است که امیدوارم این موضوع الگویی برای سراسر ایران باشد.


آغاز عملیات اجرایی و آماده سازی ۵۰ هزار واحد مسکونی
واگذاری سه هزار قطعه زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت
تحقق چهار میلیون مسکن به سرعت اجرایی شود
حل مسکن مردم
نرخ رشد جمعیت در برخی از شهرهای استان از میانگین کشوری بسیار بالاتر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *