افزایش شدید قیمت شیر خشک در انگلستان

افزایش شدید قیمت شیر خشک در انگلیس


نهاد رقابت و نظارت بر بازار انگلیس اعلام کرده است که قیمت شیر خشک در این کشور افزایش چشم‌گیری داشته و قصد دارد تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام دهد. این اقدام به منظور کنترل قیمت این ماده غذایی است تا به خانوارها در تأمین هزینه‌های خود کمک کند و بر اساس بررسی‌ها، کنترل قیمت شیر خشک می‌تواند باعث صرفه‌جویی ۶۳۲ دلاری برای خانوارهای انگلیسی شود. این اقدام در راستای کاهش هزینه‌های زندگی و ارائه شیر خشک با قیمت رقابتی صورت می‌گیرد تا شرکت‌های ساخت و ساز کننده انگیزه کافی برای این امر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور به نقل از راشاتودی، نهاد رقابت و نظارت بر بازار انگلیس اعلام کرد که قیمت شیر خشک در این کشور افزایش چشم‌گیری داشته و این نهاد قصد دارد تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه کلید بزند.

در واقع در سایه افزایش شدید هزینه‌های زندگی در انگلیس این نهاد می‌خواهد با کنترل قیمت این ماده غذایی به خانوارها در تأمین هزینه‌های خود کمک کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در صورت کنترل قیمت شیر خشک خانوارهای انگلیسی در سال اول تولد فرزند خود ۶۳۲ دلار صرفه جویی در هزینه‌ها خواهد داشت.

سارا کاردل، دبیر نهاد مذکور، می‌گوید: شیر خشک یکی از اصلی ترین خریدهای هفتگی بسیاری از خانوارهای انگلیس است چرا که برای تأمین نیازهای غذایی نوزادان خود به شیر خشک نیاز دارند.

وی تاکید کرد قیمت شیر خشک در بالاترین میزان خود در سال‌های گذشته قرار داشته و ما نگران آن هستیم که شرکت‌های ساخت و ساز کننده انگیزه کافی برای ارائه شیر خشک با قیمت رقابتی نداشته باشند.


قیمت شیر خشک در انگلیس افزایش چشم‌گیری داشته و نهاد رقابت و نظارت بر بازار این کشور قصد دارد با کنترل قیمت این ماده غذایی به خانوارها در تأمین هزینه‌های خود کمک کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد کنترل قیمت شیر خشک می‌تواند خانوارهای انگلیسی را در تأمین هزینه‌های خود کمک کرده و در سال اول تولد فرزند خود ۶۳۲ دلار صرفه جویی در هزینه‌ها داشته باشد. دبیر نهاد مذکور بیان کرد که شیر خشک یکی از اصلی ترین خریدهای هفتگی بسیاری از خانوارهای انگلیس است و برای تأمین نیازهای غذایی نوزادان نیازمند است. نگرانی اصلی این است که شرکت‌های ساخت و ساز کننده نهایی ممکن است انگیزه کافی برای ارائه شیر خشک با قیمت رقابتی نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *