زمان انتشار آنلاین اثر سینمایی «ورود و خروج ممنوع»

اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»


اثر سینمایی سینمایی “ورود و خروج ممنوع” اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی می‌باشد. روایت خیالی این اثر سینمایی درباره یک روحانی است که وارد یک زندان می‌شود و در برخورد با زندانیان به چالش‌های فراوانی می‌خورد. این اثر سینمایی از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ بر روی بستر نرم‌افزاری اثر سینمایی‌نت به اکران آنلاین می‌رسد و با حضور بازیگرانی همچون اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا و نیوشا ضیغمی منتشر شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بستر نرم‌افزاری، اثر سینمایی سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بستر نرم‌افزاری اثر سینمایی‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این اثر سینمایی روایت خیالی یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

اثر سینمایی «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی آبادی بازیگران اثر سینمایی هستند.

این اثر سینمایی با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «هنر هفتم آنلاین» بستر نرم‌افزاری، از ساعت ۲۰ روز ۹ فروردین عرضه می‌شود.


اثر سینمایی سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در بستر نرم‌افزاری اثر سینمایی‌نت اکران آنلاین می‌شود.
این اثر سینمایی روایت خیالی یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.
اثر سینمایی «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی می‌باشد.
این اثر سینمایی با بازیگرانی مانند اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی و… در بستر نرم‌افزاری «هنر هفتم آنلاین» با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *