اعلام جزئیات برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر

اعلام جزییات یک برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر


ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با میزبانی مهدی اعرابی و حضور شیخ اسماعیل رمضانی، به بررسی سیره رفتاری امام علی (ع) پرداخته و مداحی های مختلفی از اهل بیت به اجرا درآمده است. این برنامه با همکاری استادان حوزه و موسسه آموزش عالی ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را روشن می‌کند و در شب‌های قدر به بررسی موضوعاتی همچون اعمال شب‌های قدر می‌پردازد. تهیه‌کنندگی این برنامه توسط علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی صورت گرفته و از مطالعات تاریخی نوزدهم ماه رمضان به مدت ۵ شب در شبکه دو پخش خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی شبکه دو سیما، قسمت اول ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) روانه آنتن می‌شود، و تا بیست سوم ماه رمضان ( ۱۰ تا ۱۴ فروردین ماه) همراه مخاطبان خواهد بود.

در این برنامه مهدی اعرابی میزبان شیخ اسماعیل رمضانی است که درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد. همچنین مداحی پیر غلامان اهل بیت حاج احمد چینی، حاج حسن آهن سازان، حاج مصطفی مقدم و حاج یدالله بهتاش از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

«کوی محبت» با حضور استادان حوزه، موسسه آموزش عالی و کارشناسان مذهبی ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند، و در شب‌های قدر با طرح موضوعاتی همچون اعمال شب‌های قدر، سیره رفتاری امام علی (ع) به بررسی شخصیت این امام همام می‌پردازد.

این برنامه کاری از از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی است که از شب نوزدهم ماه رمضان ( ۱۰ فروردین) به مدت ۵ شب حوالی ساعت ۲۲ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.


برنامه ویژه “کوی محبت” در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو سیما قرار می‌گیرد و تا بیست سوم ماه رمضان پخش خواهد شد. این برنامه به بررسی ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) می‌پردازد و مهدی اعرابی در آن با شیخ اسماعیل رمضانی به بررسی سیره رفتاری امام علی (ع) می‌پردازد. همچنین در این برنامه مداحی‌هایی از حاج احمد چینی، حاج حسن آهن سازان، حاج مصطفی مقدم و حاج یدالله بهتاش نیز اجرا می‌شود.cancellationTokenاین برنامه توسط گروه معارف شبکه دو سیما تهیه شده و از شب نوزدهم ماه رمضان به مدت 5 شب در ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *