اعلام جزئیات ویژه برنامه تحویل سال شبکه نسیم

اعلام جزییات ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه نسیم


در برنامه تحویل شبکه نسیم با عنوان «آی نسیم سحری عید شد»، در شامگاه ۲۹ اسفند، از ساعت ۲۰ مطالعات تاریخی یادشده تا ساعتی پس از سال تحویل، میزبان ستاره‌های هنر هفتم، ورزشکاران نام‌آور، خوانندگان، اهالی هنر صوتی، هنرمندان پیشکسوت، دوبلورها و چهره‌های برجسته متعددی خواهد بود. این برنامه طی روزهای گذشته ضبط شده و روی آنتن شبکه نسیم پخش خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، برنامه سال تحویل شبکه نسیم با عنوان «آی نسیم سحری عید شد» در شامگاه ۲۹ اسفند میزبان ستاره‌های هنر هفتم، ورزشکاران نام‌آور، خوانندگان، اهالی هنر صوتی، هنرمندان پیشکسوت، دوبلورها و چهره‌های برجسته متعددی خواهد بود.

این برنامه که طی روزهای گذشته ضبط شده ، از ساعت ۲۰ مطالعات تاریخی یادشده آغاز و تا ساعتی پس از سال تحویل روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.


گزارش این است که برنامه سال تحویل شبکه نسیم با عنوان «آی نسیم سحری عید شد» شامگاه ۲۹ اسفند میزبان ستاره‌های مختلفی از جمله هنر هفتم، ورزش، هنر صوتی و آثار خلاقانه خواهد بود و از ساعت ۲۰ آغاز شده و تا ساعتی پس از سال نو به ادامه خواهد پرداخت، استعراض از دوبلورها و چهره‌های برجسته در این برنامه انجام خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *