اطلاعات مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر اعلام شد.

اعلام جزییات آیین اختتامیه جشنواره بین المللی موسیقی فجر


با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی، آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر، به همراه بزرگداشت هنرمندان برجسته، معرفی برگزیدگان بخش رقابتی و برگزیده مردمی بخش سرود، در مطالعات تاریخی ۲۸ بهمن ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد. این جشنواره توسط دفتر هنر صوتی معاونت امور هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی در همکاری با انجمن هنر صوتی ایران و بنیاد رودکی برگزار شده و در حال برگزاری در تهران و ۱۴ استان دیگر می باشد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی جشنواره هنر صوتی فجر، آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر، شنبه (۲۸ بهمن ماه) از ساعت ۱۹ در تالار وحدت و با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی، مسؤولان فرهنگی و هنری، هنرمندان، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

بزرگداشت فضل‌الله توکل (آهنگساز و نوازنده سنتور)، بزرگداشت درویش‌رضا منظمی (آهنگساز، نوازنده و مدرس ساز کمانچه و ویلن)، بزرگداشت همایون رحیمیان (هنر صوتی‌دان، نوازنده و رهبر ارکستر)، معرفی برگزیدگان بخش رقابتی (جایزه باربد)، معرفی برگزیدگان جایزه ترانه، معرفی برگزیدگان جایزه هنر صوتی و رسانه و اعلام برگزیده مردمی بخش سرود از دیگر برنامه های آیین پایانی این دوره از جشنواره است.

سی‌ و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر به همت دفتر هنر صوتی معاونت امور هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی، توسط انجمن هنر صوتی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و ۱۴ استان دیگر در حال برگزاری است و جایزه ترانه، جایزه هنر صوتی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره هستند.


این متن درباره برنامه‌های اختتامیه سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر است که به همت دفتر هنر صوتی معاونت امور هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. در این برنامه افراد برجسته در عرصه هنر صوتی معرفی و بزرگداشت خواهند شد و برندگان جوایز مختلف نیز معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *