اعلام جدول حمایت‌های موسسه سینماشهر از سینماهای کشور

اعلام جدول حمایت‌های موسسه سینماشهر از سینماهای کشور


در یک اعلامیه اخیر، موسسه سینماشهر اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ها و حمایت‌های خود را در زمینه تجهیزات نمایش اثر سینمایی به سینماهای سراسر کشور اعلام کرده است. این توافقات شامل امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری با سینماهای ۷۸ شهر در سال ۱۴۰۲ با مبلغ بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال است، که بخشی از آن برای تبدیل سالن‌های آمفی صحنه نمایش ادارات ارشاد استان‌ها به سالن هنر هفتم استفاده شده است. این حمایت‌ها امسال به چرخه اکران اضافه شده‌اند و تفصیلات بیشتر در خصوص این موضوع در اسناد منتشر شده توسط موسسه سینماشهر قابل مشاهده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی موسسه سینماشهر، جدول تفاهم‌نامه‌ها و حمایت‌های موسسه سینماشهر در بحث تجهیزات نمایش اثر سینمایی به سینماهای سراسر کشور اعلام شد.

سینماهای ۷۸ شهر کشور در سال ۱۴۰۲ با موسسه سینماشهر به مبلغ بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. بخشی از این حمایت‌ها بر اساس توسعه زیرساخت سینمایی در شهرهای فاقد هنر هفتم، مربوط به تبدیل سالن‌های آمفی صحنه نمایش ادارات ارشاد استان‌ها به سالن هنر هفتم بوده است؛ این سالن‌ها امسال به چرخه اکران اضافه شده‌اند.

شرح کامل حمایت‌ها و تفاهمنامه‌ها به شرح زیر منتشر شد:

تفاهم نامه جهت تبدیل به سالن هنر هفتم تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲

حمایت مؤسسه سینماشهر از نگهداری و تأمین قطعات


در این سالن‌ها، اکران اثر سینمایی‌های محلی و خارجی برگزار می‌شود. این توافقات و حمایت‌ها به بهبود و توسعه تولیدی سینمای ایران کمک بزرگی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *