اعضای نوجوان ۱۵ ساله از خراسان جنوبی اهدا شدند

اعضای نوجوان ۱۵ ساله خراسان جنوبی اهدا شد


نوجوان ۱۵ ساله‌ای به نام «امیرحسین کوچی» در خراسان جنوبی دچار مرگ مغزی شده بود. خانواده او تصمیم گرفتند اعضای بدن او را اهدا کنند و این عمل انساندوستانه باعث شد تا کلیه، کبد، قرنیه‌ها و قسمتی از پوست او به بیماران نیازمند داده شود. پس از این عمل، پیکر او با حضور هزاران تن از مردم و مسئولان استانی تشییع شد و مردم با تشییع با شکوه او برای این نوجوان جوانمرد سنگ تمام گذاشتند.

دیجیاتور، گروه استان‌ها: بی شک قلبی بزرگ و دریا دل می‌خواهد که حاضر شوی اعضای بدن جگر گوشه‌ات که دچار مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند بدهی تا خانواده‌ای جان دوباره بگیرد و سلامتی در وجود انسان و همنوعت رویش دوباره داشته باشد.

این اتفاقی است که در خراسان جنوبی برای هشتمین بار از ابتدای سال رخ داده است و با اهدای اعضای نوجوان ۱۵ ساله و دانش‌آموز عزیز «امیرحسین کوچی» که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود این مسیر پر خیر ادامه پیدا کرد.

مردم نیز با تشییع باشکوه «امیر حسین کوچی» قدردانی خود را از خانواده نیکوکار او نشان دادند

بعد از اینکه این نوجوان ۱۵ ساله به علت تصادف دچار مرگ مغزی شد با رضایت خانواده دو کلیه و کبد وی به بیماران نیازمند اهدا شد و قرنیه‌ها به بانک چشم مشهد و قسمتی از پوست به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

پیکر او نیز در اولین روز از دی ماه با حضور هزاران تن از مردم مود، بیرجند و جمعی از سایر شهرستان‌های اطراف و همچنین مسئولین استانی از جمله معاون توسعه سازماندهی و منابع موسسه آموزش عالی علوم علوم درمانی بیرجند، رئیس شبکه بهداشت و درمان سربیشه و کارکنان این مجموعه، نمایندگانی از معاونت درمان، سازماندهی ارتباطات سازمانی و امور بین الملل موسسه آموزش عالی و بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند در حسینه جامع و مصلی شهر مود تشییع شد.

و مردم با تشییع با شکوه او برای این نوجوان جوانمرد سنگ تمام گذاشتند.


اتفاقی که در خراسان جنوبی رخ داده است، با اهدای اعضای نوجوان ۱۵ ساله به بیماران نیازمند و تشیع باشکوه او.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *