اعلامیه سازمان خصوصی سازی برای واگذاری ۵۱ درصد سهام پرسپولیس

اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری ۵۱ درصد سهام پرسپولیس


سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد 51 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، معادل 5،362،657،650 سهم به صورت بلوکی عرضه کند. ارزش پایه سهام قابل عرضه شرکت پرسپولیس 21،161،047،086،900 ریال است. علاقه‌مندان به خرید سهام می‌توانند شرایط و جزئیات آگهی را از سایت سازمان خصوصی‌سازی دریافت کنند و در صورت نیاز می‌توانند با شماره‌های تماس مورد نظر تماس بگیرند.

به گزارش دیجیاتور و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با عنایت به آگهی منتشر شده در مطبوعات‌های کیهان و فرهیختگان مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ (نوبت اول) و ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ (نوبت دوم)، سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد، تعداد ۵، ۳۶۲، ۶۵۷، ۶۵۰ (پنج میلیارد و سیصد و شصت و دو میلیون و ششصد و پنجاه و هفت هزار و ششصد و پنجاه) سهم، معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان را از کد معاملاتی “وزا ۰۰۲۲۳ ” و به صورت “معاف از وجوه دولتی”؛ با شرایط پرداخت وجه معامله به صورت ۱۰ درصد نقد طی مهلت ۲۰ روز کاری و مابقی به صورت اقساط طی ۶ سال با فواصل زمانی ۶ ماهه و نرخ سود ۲۳ %، به قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو فرا بازار سهام در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ % به شرط آنکه از مبلغ ۳، ۶۴۹ ریال کمتر نباشد، مطابق اطلاعیه فرا بازار سهام عرضه نماید. روز عرضه، ۱۲ دیماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

ارزش پایه سهام قابل عرضه شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس ۲۱.۱۶۱.۰۴۷.۰۸۶.۹۰۰ ریال، معادل ۵.۳۶۲.۶۵۷.۶۵۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، عرضه خواهد شد.

متقاضیان خرید سهام شرکت پرسپولیس برای اطلاع از مندرجات کامل آگهی و شرایط در نظر گرفته شده می‌توانند به سایت سازمان خصوصی‌سازی مراجعه کنند. همچنین می‌توانند در صورت هرگونه ابهام احتمالی با شماره تلفن‌های ۸۳۳۳۹۵۱۵ یا ۸۸۰۸۳۶۴۰ تماس حاصل نمایند.


سازمان خصوصی‌سازی قصد دارد 51 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس را خریداری کند. ارزش پایه سهام قابل عرضه این شرکت برابر با 21،161،047،086،900 ریال است و به صورت بلوکی یعنی 5،362،657،650 سهم عرضه خواهد شد. متقاضیان خرید سهام می‌توانند از سایت سازمان خصوصی‌سازی استفاده کنند و در صورت نیاز می‌توانند با شماره تلفن‌های 83339515 یا 88083640 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *