مهاجمان ساکنان غزه را تخلیه میکنند و سپس آنان را هدف قرار می‌دهند.

اشغالگران ساکنان غزه را کوچ داده و سپس آن‌ها را هدف می‌گیرند


ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان ۸ محله در استان مرکزی غزه درخواست کرده که به سوی منطقه دیرالبلح کوچ کنند و پس از ۴۸ ساعت پنج قتل عام در همین منطقه صورت گرفته است. این جنایت‌ها باعث کشته شدن ۲۸ فلسطینی و زخمی شدن ۸۸ نفر دیگر شده است. ارتش رژیم صهیونیستی با اخاذ غیرنظامیان از خانه‌هایشان و اعدام آن‌ها تلاش می‌کند بیشترین تلفات جانی را به دست آورد. ملت فلسطینی توصیه می‌شود در قبال این توطئه‌ها هوشیار باشند و از وفریب‌های اشغالگران آگاه باشند. مسوولیت کامل نسل‌کشی جمعی ملت فلسطین را علاوه بر اشغالگران بر عهده آمریکا و جامعه بین‌الملل قرار می‌دهند و این اقدام با مقررات‌های بین‌المللی در تعارض است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از شهاب نیوز، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان ۸ محله استان مرکزی غزه خواسته که به سوی منطقه دیرالبلح کوچ کنند و طی ۴۸ ساعت پس از این موضوع ۵ قتل عام را در همین منطقه مرتکب شده است.

بر اساس اعلام دفتر اطلاع‌رسانی غزه، ارتش رژیم صهیونیستی در این جنایت‌ها ۲۸ فلسطینی را به شهادت رسانده و ۸۸ نفر دیگر را نیز زخمی کرده است.

این نهاد دولتی فلسطینی تاکید کرد: ارتش اشغالگر عامدانه غیرنظامیان را که بیش‌تر آنان زن و کودک هستند فریب می‌دهد تا طی یک جنایت جنگی دوگانه بیش‌ترین تلفات جانی را از آنان بگیرد؛ به این ترتیب که ابتدا آنان را مجبور می‌کند از خانه خود کوچ کنند و سپس آن‌ها را به صورت مستقیم و هدف‌مند هدف قرار داده و اعدام می‌کند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه بیان کرد: ما از ملت خود می‌خواهیم که تمامی جوانب احتیاط و هوشیاری را در قبال اشغالگرانی که تلاش می‌کنند بیش‌ترین شمار قربانیان را از ما بگیرند اتخاذ کنند و نسبت به این توطه‌ها وفریب‌کاری‌ها که ضد آنان به اجرا می‌گذارند آگاه باشند.

این نهاد دولتی فلسطینی اعلام کرد: ما مسوولیت کامل نسل‌کشی جمعی ملت فلسطین را علاوه بر اشغالگران، متوجه آمریکا و جامعه بین‌الملل می‌دانیم؛ این اقدام با تمامی مقررات‌های بین‌المللی در تعارض است.


ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به کشتار ۵ قتل عام در منطقه دیرالبلح انجام داده است.
۲۸ فلسطینی کشته و ۸۸ نفر زخمی شده‌اند.
ارتش اشغالگر به طور عامدانه غیرنظامیان را فریب می‌دهد و بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند.
ارتش ابتدا مردم را مجبور به ترک خانه‌ها می‌کند و سپس آن‌ها را مستقیم و هدف‌مند هدف تعیین می‌کند و اعدام می‌کند.
همچنین، از مردم خواسته می‌شود در قبال اشغالگران هوشیار باشند و از وفریب‌کاری‌های آنان آگاهی داشته باشند.
این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی با مقررات‌های بین‌المللی در تعارض است.
مسئولیت این نسل‌کشی را به علاوه بر اشغالگران، به آمریکا و جامعه بین‌الملل نسبت می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *