استقلال به تاکتیک‌های بلوغ رسیده است ولی غرور می‌تواند مشکل‌ساز شود.

استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده است/ غرور می‌تواند دردسرساز شود


استقلال با شروع متوسطی در لیگ برتر، اما با اتحاد و همدلی توانست به صدرنشینی جدول لیگ برتر دست پیدا کند. در بازی برابر نساجی مازندران بازی قابل قبولی از خود نشان داد و به یک برد پرگل رسید. استقلال به یک بلوغ تاکتیکی رسیده است و در هر بازی توانایی تغییر سیستم داده و با تعویض ها نتیجه را به نفع خود تغییر می‌دهد. در نیم فصل دوم لیگ برتر باید با آرامش و یکدلی به برتری برسد و برای این موضوع نیاز به جذب دو بازیکن خوب دارد. بازیکنان نباید از فرصت نقل و انتقالاتی که در اختیار دارند استفاده کنند. استقلال باید با شناخت دقیق از حریفی که گل گهر است، نقاط ضعف آن را شناسایی کند و با ترکیبی خوب به میدان برود و برنده شود. عملکرد سپاهان و پرسپولیس نیز نقش بزرگی در رقابت استقلال برای قهرمانی دارند. سپاهان تیمی قدرتمند است و در اختیار بازیکنان و مربی برتری قرار دارد. در مقابل، پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته و اگر این روند ادامه داشته باشد قرمزها از کورس قهرمانی دور خواهند شد.

علی چینی در گفت و گو با خبرنگار دیجیاتور و در خصوص شرایط این روزهای استقلال و برد پرگل این تیم برابر نساجی مازندران گفت: استقلال با اینکه شروع خوبی در لیگ برتر نداشت اما این روزها صدرنشین جدول لیگ برتر است. آنها موانع و مشکلات را با اتحاد و همدلی کنار زده، بازی های خوبی از خود انجام دادند و حالا توانسته اند صدرنشین لیگ برتر کشورمان باشند.

وی افزود: آبی ها می توانستند دربی را هم با پیروزی به پایان برسانند اما این اتفاق به دلیل بدشانسی و از دست دادن موقعیت ها رخ نداد ولی در دیدار برابر نساجی مازندران، بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند به یک برد پرگل دست پیدا کرده تا همچنان برترین تیم لیگ برتر در جدول رده بندی باشند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: استقلال به یک بلوغ تاکتیکی رسیده است. در هر بازی می تواند تغییر سیستم داده و حتی با تعویض هایی که انجام می دهد نتیجه را به نفع خود تغییر دهد. آبی ها برای هر بازی برنامه خاصی دارند و توانسته اند از این برنامه ها که کادر فنی به بازیکنان می گوید استفاده کرده و مقابل حریفان به پیروزی دست پیدا کنند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: به پایان دور رفت لیگ نزدیک می شویم. استقلال در ابتدای فصل نتوانست بازیکنان مد نظرش را در اختیار بگیرد اما حالا باید با توجه به آرامش و یکدلی که در تیم به وجود آمده نیم فصل دوم را با قدرت بیشتری آغاز کند و این مستلزم آن است که باید دو بازیکن خوب را به خدمت بگیرد. یک هافبک طراح و خلاق و یک مدافع آخر که بتواند در انتهای زمین، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و تجربه بالایی داشته باشد. آبی ها نباید فرصت نقل و انتقالات را از دست بدهند. نکونام باید هر چه سریعتر افراد مورد نظرش را به باشگاه ارائه کند تا مسوولان به سرعت در پی جذب بازیکنان مورد نظر قرار بگیرد.

وی در خصوص دیدار هفته چهاردهم آبی پوشان برابر گل گهر و اینکه آیا برد برابر نساجی می تواند بازیکنان را دچار غرور کند گفت: در این شرایط غرور یک آفت برای استقلال است و می تواند آنها را از مسیر اصلی که رسیدن به قهرمانی است دور کند. با شناختی هم که از نکونام داریم بعید می دانم چنین اتفاقی رخ دهد. گل گهر حریف با تجربه و سرسختی است و بازیکنان خوبی دارد. استقلال هم باید نقاط ضعف حریف را شناسایی کرده و با یک ترکیب خوب به میدان برود و بتواند برنده از زمین خارج شده تا همچنان به صدرنشینی اش ادامه دهد. هر بازی حکم فینال برای استقلال را دارد و آبی ها نباید به راحتی مقابل گل گهر امتیاز از دست دهند.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص عملکرد سپاهان و پرسپولیس که رقبای اصلی استقلال برابر قهرمانی هستند گفت: سپاهان را باید تیم کهکشانی فوتبال ایران دانست. بهترین ها را در اختیار دارد، از بازیکنان پایه اش استفاده می کند و یک مربی فوق العاده دارد که توانسته از ستاره هایی که دارد به بهترین نحو استفاده کرده و اجازه ندهد تیم دچار حاشیه شود. پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان عملکرد خوبی نداشت. این تیم تساوی های زیادی به دست آورده و اگر بخواهد این روند را ادامه دهد شرایط برایش سخت تر خواهد شد. استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس ضد فوتبال بازی نکرد و توانست به یک امتیاز حساس دست پیدا کند اما اگر گل محمدی با بازیکنانش بخواهند همین روند تساوی را در ادامه داشته باشند به طور حتم از کورس قهرمانی خارج خواهند شد.


استقلال با شروع خوبی در لیگ برتر نداشته است اما اکنون صدرنشین جدول لیگ برتر است. آنها با اتحاد و همدلی موانع و مشکلات را کنار زده و بازی های خوبی انجام داده‌اند و موفق شده‌اند صدرنشین لیگ برتر کشور شوند. هر بازی حکم فینال برای استقلال را دارد و آنها نباید به راحتی امتیاز از دست بدهند. سپاهان تیم قوی و بازیکنان پایه قدرتمندی دارد و به بهترین نحو می‌تواند از استعدادهایش استفاده کند و اجازه ندهد تیم دچار حاشیه شود. در مقابل، پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته است و اگر روند خود را ادامه دهد، شرایط برایش سخت‌تر خواهد شد. استقلال خوزستان توانست به یک امتیاز حساس دست پیدا کند ولی اگر پرسپولیس بازیکنان خوب خود را به بهترین نحو به کار بگیرد، به طور حتم از رقابت قهرمانی خارج خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *