«اسب‌های قاتل به تهران می‌آیند»/ اجرایی در بهار ۱۴۰۳

«اسب قاتلین» به تهران می‌آید/ اجرا در بهار ۱۴۰۳

0 نظر


هنرمند شیرازی، سید محمد هادی هاشم‌زاده، پس از اجراهای فراوان در شهر خود و کشور تونس، نمایش «اسب قاتلین» را به تهران می‌آورد. این نمایش برگزیده جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر شده و جوایز متعددی از جمله رتبه اول کارگردانی را از آن خود کرده است. نمایشی با فضای اکسپرسیونیستی و ترسناک که توسط گروه صحنه نمایش اردی‌بهشت شیراز اجرا می‌شود. اعضای گروه به همراه فرم و بازیگرانی حرفه‌ای، این اثر برجسته را به نمایش می‌گذارند و اسامی سایر اعضای تیم نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور، سید محمد هادی هاشم‌زاده هنرمند شیرازی که این سال‌ها آثارش در جشنواره‌های صحنه نمایش کشور مورد استقبال قرار گرفته و جوایزی را کسب کرده‌است، پس از ۶۰ اجرا در شهر شیراز و کشور تونس، نمایش «اسب قاتلین» را فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران به صحنه می‌برد.

«اسب قاتلین» عنوان نمایش برگزیده به مفهوم مطلق را در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر به دست آورد و رتبه اول کارگردانی و جایزه ویژه گروهی بازیگران و بازی‌سازان را نیز از این جشنواره کسب کرد.

این نمایش نوشته رضا گشتاسب و کاری از گروه صحنه نمایش اردی‌بهشت شیراز است که در فضایی اکسپرسیونیستی و با رگه‌هایی از صحنه نمایش وحشت، فضایی وهم‌آلود را در برابر تماشاگران می‌گستراند.

مریم شکری، امیر خواجه میرکی پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمدحسین نعمتی، ندا محمدیان، محمدابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی در این نمایش بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام، ماهان حسن‌زاده هستند.

اسامی سایر عوامل اجرایی و اخبار تکمیلی این نمایش به‌زودی اعلام می‌شود.


هادی هاشم زاده نمایش اسب قاتلین و جوایز دریافت شده به ایشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *