از 26 مدل آویز ساعت شیک برای تزئین ساعت سنتی یا هوشمندت استفاده کنید

در این مطلب بهترین مدل های آویز ساعت را برای شما معرفی می کنیم تا زیبایی و استایل ساعت شما را افزایش دهد. آویزهای ساعت با انواع متریال و اندازه‌های مختلف در دسترس هستند و می‌توانند ساعت و استایل شما را جذاب‌تر کنند. این اکسسوری زیبا در ساعت های سنتی به صورت زنجیر نازک و پلاک از بند آویزان می‌شود و در اسمارت واچ ها به صورت یک حلقه روی بند ساعت قرار می‌گیرد. در زمان خرید آویز ساعت باید مواد سازنده زنجیر و پلاک، اندازه و طرح را مورد توجه قرار دهید. همچنین اندازه زنجیر ساعت باید با لباس و سایر وسایل همخوانی داشته باشد و طول ۷ سانتی‌متر توصیه می‌شود.

در این مطلب قصد داریم بهترین مدل های آویز ساعت را به شما نشان دهیم که زیبایی ساعت تان را بیشتر کرده و استایل شما را با کلاس‌تر خواهد کرد. آویزهای ساعت با هر متریال و اندازه‌ای در دسترس می‌باشند و می‌توانند ساعت و استایل شما را جذاب‌تر کنند. این اکسسوری زیبا در ساعت های سنتی؛ به صورت یک زنجیر نازک و یک پلاک از بند ساعت آویزان می‌شود و در اسمارت واچ ها به صورت یک حلقه روی بند ساعت قرار می‌گیرد.

خرید آویز ساعت

  • در هنگام خرید آویز ساعت باید نکات زیادی را در نظر بگیرید که یکی از مهم ترین آن‌ها، مواد سازنده زنجیر و پلاک، اندازه، طرح است.
  • اگر ساعت شما طلایی است باید زنجیر ساعت تان نیز از جنس ظلا باشد. در صورتی که از ساعت های استیل نقره ای استفاده می‌کنید می‌توانید زنجیر ساعت نقره‌ای انتخاب کنید.
  • علاوه بر این برای ساعت های بند چرمی در صورتی که فریم دور ساعت به رنگ طلایی باشد؛ می‌توانید از زنجیر طلایی و در صورتی که فریم نقره ای باشد از زنجیر نقره ای استفاده کنید.
  • در طراحی‌های زنجیرهای ساعت تنوع زیادی وجود دارد و کاملا سلیقه‌ای است. با این حال شما می‌توانید از نمادهای تولد و یا حتی اسم‌تان استفاده کنید.
  • اندازه زنجیر ساعت هم باید به گونه‌ای باشد که نه زیاد بلند باشد و به لباس و سایر وسایل گیر کند و نه زیاد کوتاه باشد که از زیبایی زنجیر بکاهد. در بیشتر موارد طول ۷ سانتی متر توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

۲۶ مدل آویز ساعت فوق العاده شیک

به نظر شما کدام یک از این آویزهای ساعت زیباتر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *