هدایت منابع آبی‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان از آن خودداری کنید

از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان خودداری شود


با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های آینده توسط سازمان پیش‌بینی آب و هوا کشور، از مردم و کارکنان شرکت‌های خدماتی خواسته شده است که از هدایت منابع آبی‌های سطحی به داخل شبکه فاضلاب شهری خودداری کنند. این اقدام از جانب مردم و شرکت‌ها جلوگیری از پس زدگی فاضلاب به املاک و خسارت‌های مالی و اجتماعی را جلوگیری خواهد کرد. از سوی دیگر، شرکت منابع آبی و فاضلاب استان اصفهان هم با هدایت منابع آبی باران از طریق ناودان‌ها به شبکه فاضلاب هشدار داده که در صورت بروز خسارت از این محل، هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده شرکت نخواهد بود.

مجید مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان پیش‌بینی آب و هوا کشور در خصوص بارندگی‌های روزهای آینده از مردم و کارکنان شرکت‌های خدماتی درخواست می‌شود از هدایت منابع آبی‌های سطحی به داخل شبکه فاضلاب شهری خودداری کنند.

وی تاکید کرد: شبکه فاضلاب شهری برای جمع آوری و انتقال فاضلاب‌های مسکونی پیش بینی شده و گنجایش عبور ظرفیت بسیار زیاد منابع آبی در یک زمان محدود را ندارد؛ در نتیجه موجب پس زدگی به داخل منازل شهروندان شده و موجب خسارت‌های مالی و اجتماعی می‌گردد.

سخنگوی شرکت منابع آبی و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: هدایت منابع آبی باران از طریق ناودان‌ها به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به املاک می‌شود و در صورت بروز خسارت از این محل، شرکت آبفا هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.


بارندگی‌های آینده باعث پس زدگی فاضلاب به املاک شهروندان و خسارت‌های مالی و اجتماعی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *