تهیه مخابرات پایدار برای صندوق‌های رأی

ارتباطات پایدار صندوق های رأی فراهم شد


در حاشیه افتتاح طرح‌های ارتباطی در بابل، عیسی زارع پور اعلام کرد که زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری رأی‌گیری در کشور فراهم شده است و مشکلی برای برپایی رأی‌گیری وجود ندارد. او اعلام کرد که در حال حاضر ۱۰ سایت اپراتور در کشور رقابت می‌کنند و تا پایان حکومت شبکه جهانی پرسرعت در تمامی مناطق کشور برقرار خواهد شد و سرعت شبکه جهانی در کشور ۱۰ برابر سرعت قبلی است. همچنین، طرح‌های مخابرات و تکنولوژی مخابرات با حضور وزیر مخابرات در بابل و برخی از شهرهای استان فعال شده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، عیسی زارع پور ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های ارتباطی در بابل با اشاره به تعامل مطلوب بین وزارت مخابرات و وزارت کشور گفت زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری رأی‌گیری در کشور فراهم شده است.

وی با عنوان اینکه مشکلی برای برپایی رأی‌گیری نداریم، گفت: در حال حاضر در کشور ۱۰ سایت اپراتور رقابت می‌کنند و تا پایان حکومت شبکه جهانی پرسرعت در تمامی مناطق کشور برقرار می‌شود.

وی گفت: سرعت شبکه جهانی در کشور ۱۰ برابر سرعت قبلی است.

به گزارش مهر، طرح‌های مخابرات و تکنولوژی مخابرات با حضور وزیر مخابرات در بابل و برخی از شهرهای استان فعال شده است.


رأی‌گیری در کشور برگزار خواهد شد و زیرساخت‌های مورد نیاز برای آن فراهم شده است. سرعت شبکه جهانی در کشور ۱۰ برابر سرعت قبلی است و تا پایان حکومت شبکه جهانی پرسرعت در تمامی مناطق کشور برقرار خواهد شد. طرح‌های مخابرات و تکنولوژی مخابرات در بابل و برخی از شهرهای استان فعال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *