توان مردم ایران بر دشمنان پیروز است

اراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است


در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوزستان، سید ابراهیم رئیسی تشکر از دستاوردهای بزرگ مالی استان کرد و به عزم و اراده ملت ایران در رشد ساخت و ساز و ایجاد اشتغال اشاره کرد. او به بهره‌برداری از طرح آهن اسفنجی زمزم سه و اهمیت خودکفایی و ارتقاء زنجیره ارزش در صنایع نفتی و فولادی پرداخت و لزوم افزایش ظرفیت ساخت و ساز فولاد در خوزستان را تأکید کرد. او همچنین بر تامین مالی بانک‌ها در میادین نفتی و معادن و اجرای برنامه‌های صنعتی و اجتماعی در استان خوزستان تأکید نمود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوزستان در اهواز اظهار کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مهم مالی در استان خوزستان هستیم. به برکت دستان مهندسان، مشاوران و کارگران عزیز، چه کارهای بزرگ ایجاد کردند و افتخار آفریدند.

وی افزود: همه این افراد تشکر می‌کنم که در هوای گرم استان خوزستان به صورت شبانه روزی تلاش کردند و این اقدامات بسیار بزرگ را انجام دادند تا این فعالیت‌های به جهش دانش مالی کشور کمک کند.

رئیسی گفت: اجرای منویات رهبری را دشمن نمی‌خواهد، رشد ساخت و ساز و ایجاد اشتغال را دشمن نمی‌خواهد اما شما اراده کردید و رخ داد. این شما هستید که ملت ایران را پیروز کرده‌اید و در میدان منازعه اراده‌ها، اراده ملت ایران و مجموعه‌های صنعتی و تولیدی، این اراده بر اراده دشمنان فائق آمده است.

وی با اشاره به آغاز بهره برداری از طرح آهن اسفنجی زمزم سه با ظرفیت ۲ میلیون تن در سال گفت: این اقدام به معنای این است که ایران اسلامی در مقاوم اول منطقه و مقام دوم جهان به ساخت و ساز این محصول مهم دست یافت.

رئیسی افزود: بهره برداری از طرح فولادی زمزم ۳ بدون حضور مشاوران خارجی و به همت داخلی و خودباوری جوانان افتخاری مضاعف دارد. به کارگیری ۱۱۵ شرکت دانش بنیان و بیش از ۵۰ شرکت داخلی برای احداث طرح فولاد زمزم سه از جمله اقدام‌های بزرگ و مهمی است که در این طرح به ثمر رسیده است.

مقام عالی رتبه با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت ساخت و ساز فولاد در خوزستان افزود: باید با توسعه صنایع در استان کاری کرد تا مشکل بیکاری خوزستان برای همیشه برطرف شود.

سرمایه گذاری بانک‌ها در میادین نفتی

رئیسی با اشاره به بهره‌بردای از میادین سپهر و جفیر گفت: تامین مالی بانک‌ها در میادین نفتی و معادن و به روز شدن ثروت‌های کشور از بهترین تامین مالی‌ها است که از اقدامات در این زمینه تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: افزایش ساخت و ساز منابع هیدروکربن و گاز خبرهای خوبی برای کشور است اما باید تلاش شود منابع هیدروکربن و گاز ما در مسیری قرار بگیرد که بتواند ارزش افزوده ایجاد کند. امروز بر تکمیل زنجیره ارزش تاکید کردم زیرا با این کار اشتغال ایجاد و ارزش افزوده آن وارد جیب ملت ایران می‌شود.

مقام عالی رتبه گفت: برنامه ریزی وزارت منابع هیدروکربن در این سایت باید در مدت کوتاه این باشد که گازهای مشعل دیگر سوخته نشود و استفاده پد نفتی که باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود: اینکه بخش زیادی از ۴۰ همت مسئولیت‌های اجتماعی در خوزستان هزینه شده است، کار بسیار خوبی است.

ادامه دارد…


موفقیت در اجرای پروژه‌های صنعتی استان خوزستان و تلاش‌های خیره‌کننده مهندسان، مشاوران و کارگران در این راه برای ایجاد بزرگ‌ترین پروژه‌های مالی. تشکر از همه افرادی که در این تلاش‌ها سهیم بودند و با تلاش شبانه‌روزی، این افتخارات را به دست آوردند. اراده و خودباوری مردم ایران در رشد ساخت و ساز و ایجاد اشتغال، موفقیت بی‌نظیر این کشور را نشان می‌دهد. ساخت و ساز آهن اسفنجی به ظرفیت بالا و بدون نیاز به مشاوران خارجی، نمونه‌ای از توانمندی‌های داخلی و خودباوری جوانان است. افزایش ظرفیت ساخت و ساز فولاد در خوزستان، راه حلی برای رفع مشکل بیکاری در این استان و توسعه صنایع محلی. تامین مالی بانک‌ها در میادین نفتی و معادن، از بهترین روش‌های بهره‌برداری از ثروت‌های کشور. توجه به تکمیل زنجیره ارزش در صنایع منابع هیدروکربن و گاز به منظور ایجاد ارزش افزوده و اشتغال موثر. ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و جدی در وزارت منابع هیدروکربن برای جلوگیری از ضایع شدن گاز و بهترین استفاده از منابع نفتی. هزینه‌های بسیاری که برای مسئولیت‌های اجتماعی در خوزستان صرف شده است، نشان از توجه و تلاش اجتماعی برای رفع مشکلات منطقه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *