ارائه 100٪ خدمات مصوب وزارت کار در حکومت هوشمند

ارائه ۱۰۰درصدی خدمات مصوب وزارت کار در دولت هوشمند


نجف علی شهبازی، رئیس مرکز تکنولوژی مخابرات و امنیت فضای مجازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که پنجره ملی خدمات حکومت هوشمند به ارائه خدمات الکترونیکی پرکاربرد سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی با یک بار احراز هویت برای افراد مختلف کمک کرده است. او همچنین افزود که احراز هویت‌های جدید و روز دنیا در سیستم خدمات احراز هویت یکپارچه، ارتقای رضایت شهروندان و سهولت دسترسی به خدمات دولتی و عمومی از اهداف این پروژه است. شهبازی همچنین اعلام کرد که تمامی خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پنجره ملی خدمات حکومت هوشمند متصل شده و متقاضیان می‌توانند با یک‌بار احراز هویت و وارد شدن، به تمامی خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

به گزارش دیجیاتور، نجف علی شهبازی، رئیس مرکز تکنولوژی مخابرات و امنیت فضای مجازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پنجره ملی خدمات حکومت هوشمند توانسته امکان ارائه خدمات الکترونیکی پرکاربرد سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی را با یک بار احراز هویت برای اقشار مختلف مردم فراهم کند.

وی افزود: حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی کاربران و بهبود امنیت از طریق احراز هویت‌های جدید مطابق با استانداردهای جهانی، ارتقای سیستم خدمات احراز هویت یکپارچه متناسب با تکنولوژی روز دنیا و ارتقای رضایت شهروندان به دلیل سهولت دسترسی به خدمات سامانه‌های دولتی و عمومی از اهداف پنجره ملی خدمات حکومت هوشمند است.

شهبازی گفت: با ایجاد و راه‌اندازی درگاه یکپارچه خدمات وزارت متبوع به آدرس sso.mcls.gov.ir هم‌اکنون، ۱۰۰ درصد خدمات مصوب ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پنجره ملی خدمات حکومت هوشمند متصل شد و این وزارتخانه جز دستگاه‌های برتر در این زمینه قرار گرفت.

رئیس مرکز تکنولوژی مخابرات و امنیت فضای مجازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه روابط حکومتی و برنامه‌ریزی حکومت سیزدهم در راستای اتصال تمامی خدمات وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به درگاه یکپارچه خدمات حکومت هوشمند است، افزود: بر همین اساس مرکز تکنولوژی مخابرات وزارت تعاون در راستای روابط حکومتی یکپارچه‌سازی و تسهیل دریافت خدمات الکترونیکی و جلوگیری از سردرگمی متقاضیان دریافت خدمت، ۱۰۰ درصد خدمات مصوب خود را به پنجره واحد خدمات حکومت هوشمند (حکومت من) نیز متصل نموده است.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی(کادر پنجره واحد خدمات) یا مراجعه به آدرس sso.mcls.gov.ir با یک‌بار احراز هویت و وارد شدن، به تمامی خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.


ایجاد امکان ارائه خدمات الکترونیکی به اقشار مختلف مردم، افزایش امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی کاربران، ارتقای سیستم احراز هویت یکپارچه با استانداردهای جهانی و ارتقای رضایت شهروندان از خدمات دولتی و عمومی، به منظور تسهیل دریافت خدمات الکترونیکی و جلوگیری از سردرگمی متقاضیان دریافت خدمت، برنامه‌ریزی حکومت سیزدهم بر اتصال تمامی خدمات وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به درگاه یکپارچه خدمات حکومت هوشمند تمرکز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *