اعتراف منابع عبری به آسیب‌پذیری دائمی ۳۰۰۰ امنیتی اسرائیلی در منازعه غزه

اذعان منابع عبری به معلولیت دایم ۳۰۰۰ نظامی اسراییلی در جنگ غزه


شبکه ۱۲ اسراییل اعلام کرد که ۳۰۰۰ نفر از نظامیان اسراییلی در منازعه غزه زخمی شده و به عنوان معلولان دایمی در ارتش طبقه بندی شده‌اند. ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز حاکی از این است که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، ۵ هزار امنیتی زخمی شده و معلولیت ۲ هزار نفر از آن‌ها تأیید شده است. منابع خبری اعلام کرده‌اند که از ابتدای منازعه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکنون، بیش از ۱۰ هزار امنیتی صهیونیست زخمی شده‌اند که ۱۳۱ نفر از آنها در حین درمان کشته شدند و وضعیت ۴۷۱ نفر از آنها بسیار وخیم است. مطبوعات صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» هم اعلام کرده که آمار واقعی زخمی‌های ارتش بسیار بیشتر از آمارهای منتشر شده توسط ارتش است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از النشره، شبکه ۱۲ اسراییل اذعان کرد که ۳۰۰۰ نفر از نظامیان اسراییلی مجروح منازعه غزه به عنوان معلولان دایمی در ارتش طبقه بندی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این ادعا کرده بود که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، ۵ هزار امنیتی زخمی وارد بیمارستان‌های این رژیم شده و معلولیت ۲ هزار نفر از آن‌ها تأیید شده است.

در همین ارتباط، مطبوعات صهیونیستی یدیعوت آحارنوت پیشتر اعلام کرده بود که ۵ هزار امنیتی صهیونیست در منازعه علیه غزه زخمی شده که ۲ هزار نفر از آن‌ها معلول شده‌اند.

به گفته منابع خبری، از ابتدای منازعه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکنون، بیش از ۱۰ هزار امنیتی صهیونیست زخمی شده‌اند که ۱۳۱ نفر از آنها در حین درمان کشته شدند و وضعیت ۴۷۱ نفر از آنها بسیار وخیم است.

مطبوعات صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز نوشت: آمار واقعی زخمی‌های ارتش که از طریق بیمارستان‌ها منتشر می‌شود، بسیار بیشتر از آمارهای منتشر شده توسط ارتش است.


نتیجه: تأیید زخمی شدن و معلولیت نظامیان اسراییلی در منازعه غزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *