تل‌آویو اعلام می‌کند ۴۴ سرباز اسرائیلی در ۲۴ ساعت گذشته زخمی شده‌اند.

اذعان تل‌آویو به زخمی‌شدن ۴۴ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته


ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای زمینی در غزه با مبارزان مقاومت میانگیناً 44 امنیتی خود زخمی شده‌اند. از این تعداد، 10 نفر با آسیب‌های جدی و خطرناک مواجه هستند. همچنین، در نتیجه حمله موشکی حزب‌الله به نظامیان ارتش این رژیم، یک نفر به هلاکت رسید. قبلتر نیز 3000 امنیتی ارتش صهیونیستی در منازعه غزه زخمی شده و به عنوان معلولان دائمی در نظام طبقه‌بندی شده‌اند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نبردهای زمینی ۲۴ ساعت گذشته در غزه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت، ۴۴ امنیتی ارتش این رژیم زخمی شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۱۰ نفر از این نظامیان زخمی‌شده، با آسیب‌هایی جدی و خطرناک روبرو هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ابتدای حمله زمینی ارتش این رژیم به نوار غزه تاکنون ۱۸۹ امنیتی صهیونیست به شدت زخمی شده‌اند، ۳۱۰ امنیتی صهیونیست با آسیب‌هایی متوسط روبرو شده‌اند و ۳۲۷ امنیتی صهیونیست دیگر نیز به صورت جزیی آسیب دیده‌اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نتیجه حمله موشکی دیروز حزب‌الله لبنان به نظامیان ارتش این رژیم در منطقه اشغالی شتولا در الجلیل علیا، یک امنیتی صهیونیست به هلاکت رسیده است.

کمی پیش‌تر نیز شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳۰۰۰ نفر از نظامیان صهیونیست زخمی‌شده در منازعه غزه به عنوان معلولان دایمی در ارتش این رژیم طبقه‌بندی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این ادعا کرده بود که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، ۵ هزار امنیتی زخمی وارد بیمارستان‌های این رژیم شده‌اند و معلولیت ۲ هزار نفر از آن‌ها را نیز تایید کرده بود.


در نبردهای گذشته در غزه، ۴۴ امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند. همچنین، ۱۰ نفر از این نظامیان آسیب‌های جدی و خطرناک دارند. تا کنون، ۱۸۹ امنیتی از ارتش صهیونیستی به شدت زخمی شده‌اند و ۳۱۰ نفر آسیب‌های متوسط داشته‌اند. همچنین، ۳۲۷ امنیتی صهیونیست به طور جزئی آسیب دیده‌اند. در اثر حمله موشکی حزب الله به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در المنطقه، یک امنیتی صهیونیست کشته شده است. همچنین، ۳۰۰۰ نفر از نظامیان صهیونیست در منازعه غزه زخمی شده و به عنوان معلولان دایمی در نظام ارتش رژیم صهیونیستی طبقه‌بندی شده‌اند. در ادعاهای قبلی، ارتش رژیم صهیونیستی ۵ هزار امنیتی زخمی شده و معلولیت ۲ هزار نفر از آن‌ها تایید شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *