ادارات استان سمنان با یک ساعت تأخیر فعال هستند.

ادارت استان سمنان با یک ساعت تاخیر فعال هستند


با توجه به برودت هوا در بخش‌های مختلف کشور و افزایش مصرف گاز، محدودیت‌هایی برای ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان سمنان تصویب شده است. بر اساس تصمیم کارگروه استانی سازماندهی بحران، ادارات و بانک‌های استان با استثنای دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی، از فردا تا پنجشنبه فعالیت خود را از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز خواهند کرد. همچنین، با هدف تأمین گاز بخش خانگی و پیشگیری از مشکلات برای مردم، گاز ادارات و بانک‌های سراسر استان از فردا تا پایان هفته قطع خواهد شد. اعمال دستورالعمل‌های مصرف گاز در بخش تولیدی نیز طی روزهای آتی صورت خواهد گرفت و مدارس و مراکز آموزشی فعالیت خود را دنبال می‌کنند. توصیه به شهروندان نیز برای سازماندهی مصرف گاز و توجه به الگوهای سازماندهی انرژی داده شده است.

به گزارش دیجیاتور، به نقل از ارتباطات سازمانی استانداری سمنان، محمد حمیدی در تشریح مصوبات جلسه کارگروه استانی سازماندهی بحران بیان کرد: با توجه به تداوم برودت هوا در بخش‌های وسیعی از کشور و افزایش مصرف گاز، محدودیت‌هایی به منظور ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم کارگروه استانی سازماندهی بحران، کلیه ادارات و بانک‌های استان به استثنا دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی از فردا سه‌شنبه هشتم اسفند لغایت پنجشنبه ۱۰ اسفند، فعالیت خود را از ساعت ۸:۳۰ آغاز خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به شرایط خاص ایجاد شده در کشور گفت: با هدف تأمین گاز بخش خانگی و پیشگیری از ایجاد مشکل برای مردم عزیز، گاز ادارات و بانک‌های سراسر استان از فردا تا پایان هفته قطع خواهد بود.

حمیدی با اشاره به اعمال دستورالعمل‌های مصرف گاز در بخش تولیدی استان طی روزهای آینده افزود: گاز مجتمع‌ها و واحدهای تجاری بزرگ، استخرها و مصرف‌کنندگان عمده گاز در این مدت قطع خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه گاز مدارس و مراکز آموزشی قطع نخواهد شد گفت: فعالیت مدارس و آموزشگاه‌های استان در روز سه‌شنبه هشتم اسفند به صورت عادی ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با توصیه به شهروندان برای سازماندهی مصرف گاز خاطرنشان کرد: توجه به الگوهای سازماندهی انرژی می‌تواند به ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی کشور منجر شود.


تصمیم به قطع گاز بخش‌های اداری و بانکی به منظور تأمین گاز بخش خانگی و پیشگیری از مشکلات مصرفی در کشور اتخاذ شد. این تصمیم با هدف ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی کشور و با توجه به شرایط خاص ایجاد شده در فضای مالی و اجتماعی، برای روزهای آینده مورد اجرا قرار خواهد گرفت. توزیع گاز به مصرف‌کنندگان عمده و واحدهای تجاری بزرگ در این مدت قطع خواهد شد و تنها مدارس و مراکز آموزشی خود را بدون هیچ محدودیتی ادامه خواهند داد. شهروندان هم توصیه شد که با سازماندهی مناسب مصرف گاز، به حفظ پایداری شبکه گازرسانی کشور کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *