ادارات استان سمنان با تاخیر یک ساعت فعال هستند.

ادارات استان سمنان با یک ساعت تاخیر فعال هستند


در جلسه کارگروه استانی سازماندهی بحران، به تصویب مصوباتی برای ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان سمنان رسید. طبق این تصمیم، ادارات و بانک‌ها از سه‌شنبه هشتم اسفند تا پنجشنبه ۱۰ اسفند فعالیت خود را از ساعت ۸:۳۰ آغاز خواهند کردند و گاز از فردا تا پایان هفته در سراسر استان قطع خواهد شد. همچنین، گاز مجتمع‌ها و واحدهای تجاری بزرگ نیز در این مدت قطع خواهد بود اما مدارس و مراکز آموزشی فعالیت خود را به صورت عادی ادامه خواهند داد. معاون عمرانی استاندار نیز به شهروندان توصیه کرد که با سازماندهی مصرف گاز، به ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی کشور کمک کنند.

به گزارش دیجیاتور، به نقل از ارتباطات سازمانی استانداری سمنان، محمد حمیدی در تشریح مصوبات جلسه کارگروه استانی سازماندهی بحران بیان کرد: با توجه به تداوم برودت هوا در بخش‌های وسیعی از کشور و افزایش مصرف گاز، محدودیت‌هایی به منظور ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم کارگروه استانی سازماندهی بحران، کلیه ادارات و بانک‌های استان به استثنا دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی از فردا سه‌شنبه هشتم اسفند لغایت پنجشنبه ۱۰ اسفند، فعالیت خود را از ساعت ۸:۳۰ آغاز خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به شرایط خاص ایجاد شده در کشور گفت: با هدف تأمین گاز بخش خانگی و پیشگیری از ایجاد مشکل برای مردم عزیز، گاز ادارات و بانک‌های سراسر استان از فردا تا پایان هفته قطع خواهد بود.

حمیدی با اشاره به اعمال دستورالعمل‌های مصرف گاز در بخش تولیدی استان طی روزهای آینده افزود: گاز مجتمع‌ها و واحدهای تجاری بزرگ، استخرها و مصرف‌کنندگان عمده گاز در این مدت قطع خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه گاز مدارس و مراکز آموزشی قطع نخواهد شد گفت: فعالیت مدارس و آموزشگاه‌های استان در روز سه‌شنبه هشتم اسفند به صورت عادی ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با توصیه به شهروندان برای سازماندهی مصرف گاز خاطرنشان کرد: توجه به الگوهای سازماندهی انرژی می‌تواند به ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی کشور منجر شود.


تصمیم‌ها برای افزایش پایداری در شبکه گازرسانی گرفته شده است. ادارات و بانک‌ها از فردا تا پایان هفته فعالیت خود را با تأخیر آغاز خواهند کرد. گاز ادارات و بانک‌ها در این مدت قطع خواهد شد. استفاده از گاز در مجتمع‌ها، واحدهای تجاری بزرگ، استخرها و مصرف‌کنندگان عمده متوقف خواهد شد. اما مدارس و مراکز آموزشی قطع گاز نخواهند شد. تأکید بر سازماندهی مصرف گاز با هدف ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *