اختصاص ۳۷ میلیارد تومان برای ساخت زائرسرای استان در مشهد

اختصاص۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت زائرسرای استان در مشهد


در نشست ستاد هماهنگی احداث زائرسرای استان در مشهد، علی احمدزاده اعلام کرد که شرایط لازم برای احداث این زائرسرا در مشهد مقدس فراهم شده است. وی افزود که این زائرسرا متعلق به مردم است و نیازمندیم که همه برای ساخت آن همکاری کنند. زمین برای ساخت زائرسرا به استان تحویل داده شده و هیأت امنا نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. با احداث این زائرسرا، کهگیلویه و بویراحمد نیز مانند دیگر استان‌ها در جوار حرم مطهر رضوی صاحب زائرسرا می‌شود و هم استانی‌ها در زمان مسافرت به مشهد از این امکانات استفاده خواهند کرد. پروانه ساخت زائرسرا توسط سازماندهی شهری مشهد مقدس صادر شده و کارهای مقدماتی نیز انجام شده است و اعتبار ساخت نیز از محل اعتبارات استانی و متمم مسافرت اول مقام عالی رتبه تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، علی احمدزاده بعدازظهر شنبه در نشست ستاد هماهنگی احداث زائرسرای استان در مشهد افزود: شرایط لازم برای احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این زائرسرا متعلق به مردم است و می‌طلبد آن‌ها پای کار بیایند و هر کسی به هر میزان که می‌تواند به ساخت این زائرسرا کمک کند، گفت: برای ساخت زائرسرای استان در مشهد، زمین تحویل استان شده و هیأت امنا نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار افزود: با احداث این زائر سرا، کهگیلویه و بویراحمد نیز مانند دیگر استان‌ها در جوار حرم مطهر رضوی صاحب زائرسرا می‌شود و هم استانی‌ها در زمان مسافرت به مشهد از این امکانات استفاده می‌کنند.

احمد زاده تصریح کرد: پروانه ساخت زائرسرای استان از سوی سازماندهی شهری مشهد مقدس صادر شده و کارهای مقدماتی نیز انجام گرفته و اعتبار ساخت نیز از محل اعتبارات استانی و متمم مسافرت اول مقام عالی رتبه اختصاص یافته است.


شرایط برای احداث زائرسرای استان در مشهد فراهم شده است. این زائرسرا متعلق به مردم است و آن‌ها پای کار بیایند. زمین تحویل استان شده و هیأت امنا فعالیت خود را آغاز کرده است. با احداث این زائرسرا، کهگیلویه و بویراحمد نیز صاحب زائرسرا می‌شود و هم استانی‌ها در زمان مسافرت به مشهد از این امکانات استفاده می‌کنند. پروانه ساخت زائرسرای استان از سوی سازماندهی شهری مشهد مقدس صادر شده و کارهای مقدماتی نیز انجام گرفته و اعتبار ساخت نیز از محل اعتبارات استانی و متمم مسافرت اول مقام عالی رتبه اختصاص یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *