آغاز اختتامیه جشنواره هنر صوتی فجر

اختتامیه جشنواره موسیقی فجر آغاز شد


در آخرین روزهای ماه بهمن، آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی در تالار وحدت آغاز شد. این مراسم با حضور هنرمندان برگزیده و اهداء جوایز باربد، ترانه، هنر صوتی و رسانه، برگزار شد که توسط انجمن هنر صوتی ایران و بنیاد رودکی برگزار شده بود. این جشنواره در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی به همت دفتر هنر صوتی معاونت امور هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی، همزمان در تهران و ۱۴ استان دیگر برگزار شد و بخش های ترانه، هنر صوتی و رسانه، سرود و نشست‌های پژوهشی از جمله برنامه های این دوره بود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر شامگاه روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی به میزبانی تالار وحدت آغاز شد.

حمیدرضا نوربخش، داود گنجه‌ای، نادر مشایخی، کاظم نظری، شاهین فرهت، هوشنگ جاوید، سیدمحمد هاشمی، محمد آله یاری، سیدمحمود اسلامی، محمود سالاری، فاضل جمشیدی از جمله مهمانانی هستند که در مراسم اختتامیه حضور دارند.

در این مراسم قرار است هنرمندان برگزیده جایزه باربد، جایزه ترانه، جایزه هنر صوتی و رسانه و جایزه مردمی سرود معرفی شوند.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی هنر صوتی فجر به همت دفتر هنر صوتی معاونت امور هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی، توسط انجمن هنر صوتی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن، امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و ۱۴ استان دیگر برگزار شد.

جایزه ترانه، ‌جایزه هنر صوتی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره بودند.

این گزارش در حال به روز رسانی است …


جشنواره هنر صوتی فجر در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *