احتمال وقوع برف‌باران در بزرگراه‌های کوهستانی البرز

احتمال کولاک در جاده‌های کوهستانی البرز


آرش بهاروند احمدی، مدیرکل پیش‌بینی آب و هوا استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار دیجیاتور اعلام کرد که هشدار پیش‌بینی آب و هوا سطح زرد در استان البرز صادر شده است. بر اساس آخرین تحلیل‌ها، دوره‌های باران و برف، مه آلاینده‌ها و وزش باد نسبتاً شدید از امشب تا روز دوشنبه در ارتفاعات استان البرز پیش بینی می‌شود. بهاروند احمدی همچنین به شهروندان توصیه کرد تا از فعالیت‌های کوهنوردی و سفرهای غیرضروری در این مناطق پرهیز کنند و نکات ایمنی را رعایت نمایند.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار دیجیاتور با اشاره به صدور هشدار پیش‌بینی آب و هوا سطح زرد در استان البرز گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر متناوب امواج ناپایدار از منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: از امشب جمعه ۱ دی ماه تا روز دوشنبه ۴ دی ماه در ارتفاعات، بارش باران و ساعتی برف، مه آلاینده‌ها و بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی آب و هوا استان البرز از پیش بینی بارش ساعتی برف، مه آلاینده‌ها، یخبندان، وزش باد شدید و احتمال کولاک در ارتفاعات و بزرگراه‌های کوهستانی این استان خبر داد.

بهاروند احمدی اثر این مخاطره را اختلال تردد و لغزندگی معابر در ارتفاعات و بزرگراه‌های کوهستانی و کاهش میدان دید عنوان و به شهروندان توصیه کرد که از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: همچنین توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز و هنگام تردد در ارتفاعات و بزرگراه‌های کوهستانی نکات ایمنی را رعایت کنند.


آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار دیجیاتور اعلام کرد که از امشب جمعه ۱ دی ماه تا روز دوشنبه ۴ دی ماه، بارش باران و برف، مه آلاینده‌ها و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود. همچنین، مدیرکل پیش‌بینی آب و هوا استان البرز از پیش بینی بارش ساعتی برف، مه آلاینده‌ها، یخبندان، وزش باد شدید و احتمال کولاک در ارتفاعات و بزرگراه‌های کوهستانی این استان خبر داد. بهاروند احمدی تشویق کرد تا فعالیت‌های کوهنوردی خود را حذف کنید و نکات ایمنی را هنگام تردد در ارتفاعات و بزرگراه‌های کوهستانی رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *